Tuesday, January 31, 2012

Kami Anti Shila Amzah

Hye Readers,

Tadi aku baru lepas baca portal OhBulan mengenai sekumpulan/individu yang dulu peminat tapi sekarang dah jadi anti plak ngan Shila Amzah..Mereka melepaskan rasa tak puas hati dengan Shila Amzah dengan create satu account twitter @kami_anti..


Aku tatau ape motif misi dan visi dorang nie tapi daripada ape yang aku baca dorang nie menyalahkan Shila atas kematian kawan dia...macam mana shila boleh buat camtu tak dinyatakan plak...Shila plak seperti artis lain hanya menganggap nie sebagai satu dugaan..

Pelik aku ngan manusia zaman sekarang nie..tak puas hati jer create account twitter/facebook...hehe..sekali tengok dah macam politik pun ade gak..biasa politik jer yang guna medium2 camnie..bagi aku kalau ade yang terbuku dekat hati pergi laa luahkan dengan cara yang betul..

So kita nantikan laa kalau ade update dari crew OhBulan pasal benda nie..Aku setuju jugak dengan kenyataan dorang..benda melibatkan kematian  nie bukan boleh dibawa main-main..hurmmm

Note: I'm not a fan of Shila nor an anti her..
Source: OhBulan

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. ni aktiviti org2 yang takde kerja tapi suka buat perkara yg takde faedah.

    ReplyDelete
  2. pasal apa pulak tu ya..ish2..banyak masa betul dia orang ni siap create twitter khas lg..

    ReplyDelete
  3. rajin kemain depa ni.. akak pun xtahu kisah shila ni..nak cari sat hehe

    ReplyDelete
  4. Kalau tak ada punca apasal jadi macam nie? Lagi parah jenis yg ikut-ikut...

    ReplyDelete
  5. Biaso la artis,ado suko,ado yg benci

    ReplyDelete
  6. sesuka je buli gf ai mcm tu sekali,mmg nak kena ni..ermmm

    ReplyDelete
  7. biasalah bila satu2 artis tu menang anugerah ke, berlebih glamor ke, terlebih femes ke...mulalah ada yang tak puas hati segala bagai

    ReplyDelete
  8. anti pun smpai dah ada akaun khas...
    dahsyat...

    ReplyDelete