Monday, January 2, 2012

Asthon Kutcher Guna Akaun Bekas Isteri.

Hye Readers,


Walaupun dorang dah bercerai tapi nampaknya Ashton Kutcher masih memerlukan bekas isterinya Demi Moore..Ape yang aku baca di dailymail nampaknya dia masih menggunakan akaun dirinya untuk "tanning service"

Aku pun tak tau tanning nie kat sini kita panggil ape tapi klu tak silap aku ia adalah satu proses yang membuatkan kulit kita mempunyai warna yang sama dan sekata..lebih kurang camtu laa maksudnya...hehehe..sila betulkan kalau aku salah..hehe

Aku pun jarang dengar lelaki buat tanning nie..tapi kalau perempuan tu memang selalu laa..hehehe..agaknya dia pun nak jaga market dia kot..hehehe

Pasangan nie berpisah sejak November lalu apabila Demi Moore menuduh Ashton  nie ade perempuan lain...namun mengikut berita dari daily star Asthon  masih menggunakan account bekas isterinya itu untuk tan kulitnya..

Sumber: dailystar.co.uk

Regards,
-Strider-

3 comments :