Saturday, January 7, 2012

Geng Review Alexa

Hye Readers,


Baru-baru ini aku ade join sagmen anjuran Kak Diana iaitu SEGMEN JOM TINGKATKAN RANKING ALEXA...Baru baru nie kumpulan telah dibahagi dan aku berada di kumpulan 2 bersama 7 orang yang lain..hehe

Sebenarnya segmen ini memerlukan kami untuk review blog sesama sendiri melalui laman web Alexa..Aku pun tak ade laa power sangat tapi pelan-pelan insyallah boleh kot..sebab aku pun tak pernah pergi blog dorang so sebelum nak review kena laa baca-baca skit entty..

Sebenarnya satu lagi kebaikan segmen ini adalah dari segi networking..Insyallah selesai tugas aku untuk kumpulan dua aku akan cari masa untuk kenal blogger dari kumpulan lain..Sebenarnya ada antara blogger yang join segmen nie yang aku dah kenal..hehehe

So itu jer laa yang aku nak tulis setakat nie..aku da buat bloglist kat pagi aku so aku tak lupa dengan tugasan yang diberi..kalau korang rasa tatau mana nak BW bleh laa singgah ke blog mereka..hehehe..ini senarai kumpulan aku..hehehe


kumpulan2
Munnafendy -review
C-K-K -review
Mumui -review
Ahmad Syuxer -review
Azlan strider -review
iM Bobo -review
FaKArepa!n -review
Bro Ahmad -review
Aretikz -review


p/s: sesapa nak review blog aku melalui alexa aku alu-alukan cuma jangan laa kejam sangat kalau nak beri feedback negatif..maklum laa blogger baru setahun jagung..banyak bena lagi nak kena blajar..hahaha

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. nantilah saya review blog awak..
    tak kejam punya..promise!

    ReplyDelete
  2. Heee.. dulu alexa blog wa agak boleh la tahan... tapi disebabkn tukar domain skrg nieh.. terus menjunam.. Heee.. apa2 pon relex.. Mula dari bwah.. Pasti ada nikmat.. akhz!

    ReplyDelete
  3. kalau nak bagi komen kejam jangan letak nama..ekekekekk..

    eh!!akak tak pernah buat tau..heheheh

    ReplyDelete
  4. nanti insyallah den bagi kaw nyer riview utk blog kau yer...:)

    ReplyDelete
  5. LAN! jup lagi ko check blog aku eyh...ada something utk ko heheheh :p

    ReplyDelete
  6. ada join gak..

    Tak fhm sngt tapi buat gak..hehehe

    ReplyDelete