Tuesday, January 10, 2012

Lelaki Dipenjara Kerana Hubungan Seks Dengan Anjing

Hye Readers,

Ini contoh Anjing Spesis Golden Labrador

Keji!!itu laa kot perkataan yang sesuai untuk aku gambrkan orang macam nie...Gareth Francis Owen mengaku bersalah atas tuduhan mengadakan hubungan seks dengan seekor anjing Golden Labrador, yang bermana Andrex, sekitar  20 julai dan 20 September tahun lepas..

Aku sampai sekarang tak dapat bayangkan bagaimana posisi dia ngan anjing tu..hahaha..tapi yang aku tau dia nie mesti tak waras..Sebenarnya ketika dia nie tengah kena tahan dia sedang menunggu satu lagi tuduhan iaitu mendownload fileh lucah kanak-kanak..

Owen jugak mengaku dekat mahkamah yang dia start melakukan benda-benda pelik nie seawal umur 14 tahun..Pada masa tu anjing yang malan g itu adalah milik kawannya...Aku rasa mesti member dia berbulu apabila tau yang anjingnya dirogol oleh kawan sendiri..

Owen yang berasal dari Hartpool UK, telah mengaku bersalah dan ketika hakim menjatuhkan hukuman tiada apa-apa reaksi darinya..Dia dijatuhkan hukuman 5 bulan penjara sampai masih menunggu tuduhan pasal download bahan lucah kanak-kanak..

Pelik-pelik manusia zaman sekarang nie..Agak-agak kat dalam penjara nanti dengan sape laa dia nak buat hubungan sex??mungkin dengan tikus yang ada kat penjara tu kot..hehe

Sumber: thesun.co.uk

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. eeeee..sabo jela..ada jugak orang yg macam tu!!!

    ReplyDelete
  2. GILER LA..
    SILAP2 WARDEN PENJARA PUN JADI MANGSA DIA..HEHEH

    ReplyDelete
  3. kesiannya dia..
    anjing pun jadi la nak lepas nafsu tu..so apa beza dia dengan anjing?huhu..

    janganlah tikus pulak jadi mangsa..ahahah..lawok!

    ReplyDelete
  4. mmg gila lah..tak siuman2 percayalah mummy cakapnie mmg dia gila=)

    ReplyDelete
  5. of course la doggy style hahaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete