Thursday, January 26, 2012

Emma Watson Ke Malaysia

Hye Readers,

Semalam pengguna twitter mendapat pengkhabaran anginyang Emma Watson berada di Malaysia..Ade yang kata terserempak kat Pavillion, LCCT dan beberapa hot spot kat KL nie..Tapi yang kata terserempak kat umah aku xde plak walaupun Emma memang datang sini untuk makan masak lemak cili api..

Sebenarnya benda tu tak terbukti lagi betul atau tak..acoount twitter emma pun dah lama tak update..Kalau twitter tak update aku rasa kalau check foursquare dia pun sama gak..So takde sorang pun yang tau sape perempuan tu smalam...kat bawah nie ade gambar yang diperkatakan semalam..


Tapi dalam banyak-gabyak gambar dia smalam yang nie jer aku dapat tengok..Kenapa laa tukang pergi amik gambar nie tak tegur tanya..Kalau aku jadi dia aku tanya jer...hehe..Aku pernah tanya seorang Mat saleh ni adakah dia Fank Lampard sebab muka dia sama...hehehe...

Okay laa aku bagi korang peluang nak compare sama ada korang rasa dia sama ke tak...Yang belah kanan tu adalah gambar sebenar Emma Watson..sebab gambar dia kat KL nie gambar curi susah gak nak cari angle yang sesuai untuk compare...


Nota: Malu bertanya jadi khabar angin..

Regards,
-Strider-

5 comments :