Friday, January 6, 2012

Bunga Api Burj Khalifa 2012 (HD)

Hye Readers,

Ade sesiapa yang suka tengok persembahan bunga api tak?Bagi peminat bunga api korang kena tengok video sambutan Tahun Baru 2012 yang tempempat di Burj Khalifa..

Persembahan bunga api kat sana bagi aku adalah yang terbaik untuk 2012 berdasarkan ape yang aku tengok kat youtube laa..Dia betul-betul menggunakan kelebihan bangunan dia yang sangat tinggi itu untuk mempersembahkan satu persembahan yang menarik..

Aku nak cerita panjang-panjang pun aku tak reti so pada korang yang minat boleh tengok vieo kat bawah yang berformatkan HD..memang tak rugi masa 10minit tu..hehehe 


Tengok video nie membuatkan aku rasa nak celebrate new tahun depan kat sana plak..hahaha..

Regards,
-Strider-

2 comments :

  1. gila kentang la bunga api dorang ni..kalau live lagi best ni..

    #bro,thn dpn kita ke sana ye..ahaaaa

    ReplyDelete
  2. nak pergi sano bagi tau bro...leh follow..:)

    ReplyDelete