Wednesday, January 11, 2012

Kate Middleton Lonjakkan Ekonomi Britian

Hye Readers,

Kate Middleton in checked mini skirt and cropped blazer carrying a Tod’s D-Bag.

Hari ini aku terbaca satu tajuk yang agak catchy laa..Tajuk dia Kate Middleton lonjakkan ekonomi Britian..sekali baca macam tak logik plak..gadis tu bukan kaya raya pun..So sebenarnya cerita dia camni..

Menurut akhbar the sun UK lebih £1 billion telah disuntik oleh Kate Middleton copycat atau lebih senang kita panggil orang yang nak tiru gaya dia...

Retail experts kat sana membuat perkiraan yang seorang perempuan menghabiskan duit purata sebanyak £250 setahun untuk menjadi macam Kate Middleton..

Kate yang juga Duchess of Cambridge, menyambut ulangtahun dia yang ke 30 semalam dah diberi pujian sebab dia dapat melonjakkan perjualan pelbagai barang termasuk kasut, baju, tight dan juga barang kemas kat UK..Aku rasa dia antara gadis popular laa kat sana..hehehe

Bukan setakat pakaian jer..pendandan rambut juga dapat tempias gak bila ade jugak orang yang nak set rambut macam Kate ni dan jangan terkejut kalau ade orang yang laggup buat light tan supaya kulit mereka seakan-akan Kate..

Sebab aku pn tak duduk kat sana so aku tak sure kenapa ramai perempuan yang nak copycat Kate punya style..Mungkin sebab dia memang stylo atau pun sebab dia sekarang dah berkhawin dengan golongan Diraja..Tapi fenomena macam nie memang biasa berlaku tapi aku tak ingat kat Malaysia nie penah jadi ke tak.hehehe

Sumber: thesun.co.uk 

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. kat malaysia saper agaknya yg jd idola smpai semua nak ikut.nk tahu jugak ni.ada tak ek.

    hmm..

    ReplyDelete
  2. sebanrnye, sy pon suke kate. just nice orang kate. ^^

    ReplyDelete
  3. Siti buat produk simplysiti..laku jer..sebab tu produk siti..siti lawa..suara sedap..sopan santun..cer kalau artis lain??hehe..

    tak rasa menarik pun tengok fesyen kate tu..mungkin sebab dia popular sebab kahwin dengan kerabat2..hik hik..

    ReplyDelete
  4. laen aku tak nampak, tapi skirt ppuan tu memang cantek hahahah =))


    http://ch000tz.blogspot.com/2012/01/www-14-wednesday-wild-cute-guest.html

    ReplyDelete
  5. waaa..best nya jd dia but she is nice..hehehe

    ReplyDelete
  6. takde siapa nak ikut style sy pun bro..hahaa

    #nmpak sngt bukan retis..hahaaa

    ReplyDelete
  7. itu aku pelik, kt mesia nih xde plak nk mcm tu,haishhhh

    aku pun nk gak taksub2 kat selebriti nih tp xreti huhuuu

    ReplyDelete
  8. Mukanya comel jugak....kawin pulak dgn ank raja, mau tak femessss

    ReplyDelete