Friday, November 25, 2011

Ade Pensil Tak???

Hye Readers,

Hari ini malas nak tulis entry..So aku share je laa gambar-gambar yang menarik hdengan hanya menggunakan sebatang pencil..hehehe..Creative giler dorang nie...hehehe..aku teringin gak nak buat..tapi bakat xde..sa sekotak pensel aku pakai..hahaha..korang ade pensil x??nak pinjam bleh???hahaha



















Fuh..stylo kan..so sape yang xde keje sgt pergi amik sebatang pencil and cubalah creativity anda...hehehe..till my nex entry!!!

Regards,
-Strider

10 comments :

  1. akak nak asah pakai sharpener pun asyik patah ni plak nk ukir2 tahap micro dah tu hehe...

    ReplyDelete
  2. fuh..kena mereka yg sgt teliti dan tekun je ni. saya bkn orgnya!

    ReplyDelete
  3. pensil bentuk love tu cantik..woot2..=]

    ReplyDelete
  4. aku pnh tgk dh mende nih. btw h/mate aku sume bdk art and design. dr aku dip loma smpi degree.. gile kan.. hahah a

    ReplyDelete
  5. ok..anda kena tag.......comel pensel tu..=]

    ReplyDelete
  6. wow!!! creative!!!! sy pun x terfikir la mau buat mcm ni...bagus gak kan, so pensil2 yg dah ketot tu x lah dibazirkan dibuang mcm tu sja..hehehe....nice!

    ReplyDelete