Tuesday, November 8, 2011

Law & Order SVU Unit

Hye Readers,


Dulu aku selalu tengok citer Law & Order nie..tapi semenjak kebelakangan nie aku dah tak dapat nak tengok sebab banyak commitment lain..tapi semenjak tgk marathon dia hari sabtu aritu tetiba timbul plak perasaan nak tengok cerita ini..

Buat yang tak pernah tengok cerita ini ia mengisahkan tentang sekumpulan unit elit NYPD yang menguruskan kes jenayah yang melibatkan kanak-kanak dan juga wanita..selalunya dalam kes yang dikendalikan oleh unit ni pasti akan ade twist di bahagian akhir siasatan..

Satu yang aku suka pasal citer ini ia settle satu kes dalam satu episod..so aku takde laa kena tonton tiap-tiap minggu untuk tahu ape yang terjadi..Bagi yang suka citer genre penyiasatan, citer ni amat sesuai untuk ditonton sebab cerita dia pun tak berat sangat..

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. Azlan, akak semua cerita drama kat dalam tv akak tgk hihihi

    ReplyDelete
  2. dari dulu lagi akak tak pernah tengok citer ni..mungkin sebab tajuk dia tu membosankan..
    heheheheh

    ReplyDelete
  3. Bobie: yer ke kak..saya rajin gak suka gak tgk tv series..hehehe..tapi semenjak kebelakangan nie dpt tgk marathon jer..tapi best gak..hehehe

    Kak Diana: hehe..sebab nama tajuk dia ker??haha..tapi tajuk memang memainkan peranan pun..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. kat youtube ada dak?nak download la cenggini :)

    ReplyDelete
  5. Onie: youtube tak sure plak..tapi kalau rasa nak download nanti email saya..saya akan tolong carikan sebab sekarang pun da season 8..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. mcm best ni bro.

    tapi kat kampung skg ni takde masa nak tgk movie,asik layan suasana kampung je..heheee

    ReplyDelete
  7. achie: xpe2..balik kl leh layan..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete