Monday, November 21, 2011

Enter My Bloglist

Hye Readers,

Aku ingat nak refresh balik bloglist aku..nak pecahkan maybe kepada 2-3 bahagian..hehehe..tapi aku sendiri tatau sape nak nak letak dlm bloglist aku...depends on situation ade yang aku nak kekal and maybe ade yang aku nak remove..

So kalau korang rasa nak aku letakkan blog korang dalam blogtlist aku drop ur komen here ek..xde syarat pape pun..tak kisah laa korang follow da lama ke atau baru follow semalam ker semua orang leh letak..

Kepada yang letak aku dalam bloglist korang aku akan secara automatik letak balik korang dalam bloglist aku..dan kalau ade yang aku tertinggal tu bagitau laa sebab kadang2 mungkin ade yang aku terlepas pandang..hehehe

Motif aku buat entry nie takde yang penting pun..blog aku xde laa generate banyak traffic macam blog-blog lain pun..cuma selain dari aku letak blog lain baik aku letak blog yang minat nak duk dalam bloglist aku...hehe

Regards,
-Strider-

2 comments :