Sunday, November 20, 2011

Contest Blogger Idol by Achie & Eyda



Hye Readers,

Nampak pakcik kat atas tu??nama dia pakcik achie..hahaha..gambar makcik eida xde plak walaupun nie contest mereka berdua..hehehe..

Dalam contest nie dia mintak aku explain 2 pekara dan aku try explain satu persatu..

1: Blogger Idol Pilihan Aku.
Setakat nie takhta tu masih lagi milik kak diana..hehe..aku pun tatau nape aku asyik pilih dia jer..dah kena mandram kot..hahaha..tapi sebenarnya mostly aku banyak belajar blog nie dari blog kak diana..Entry dia sama ada secara langsung atau tak telah membentuk aku dalam membina blog aku..banyak gak tutorial yang aku dapat dari kak diana nie..kalau korang tak kenal aku rasa baik korang kenal sebab tak rugi pun kenal orang baru..sape nak kenal leh (Klik Sini)

2: Matlamat masa pendek dan panjang dalam blog
Buat masa sekarang aku masih lagi bekerja dan aku berblog nie just part time jer..blog untuk suka-suka..at least ade benda yang aku boleh simpan buat kenangan..nak buat dairy malas nak tulis..hehehe..sebusy mana pun aku cuba untuk tak abaikan blog aku nie..biar lagi 10 tahun walaupun blog aku ade seorang pembaca aku masih rasa puas hati..hehehe

Dan seperti biasa aku kena tag 2 orang so untuk contest nie aku nak tag Mr Azat dan Papa Mifz sebab aku teringin gak nak tau sape idol mereka...hehehe...

So, that all for now dan sebab aku pun dah 2 hari tak bukak blog nie aku igt nak gi tgk blog2 lain jap..tengok ape perkembangan dorang..ntah kembang kembang ke ntah tak..till my next entry...hehehe :)

Regards,
-Strider-

11 comments :

  1. erkk, sapa kah blogger idola aku eh? jap nk pkir

    ReplyDelete
  2. siapa tak kenal kak diana..hehe awesome^^

    *gud luck bro,thank sudi support..sy dah tua...tu memang tak leh dinafikan lagi..pakcik oii!!heheee

    ReplyDelete
  3. yup bro.. at least ada banda nak buat bila tak ada kerja.. berbloging.. hehe

    ReplyDelete
  4. wah..ni kalau k.diana baca, mau dia kelu tangan nak taip entri! sekali lagi jadi pilihan..

    ReplyDelete
  5. @NAZRUL AZAT
    haha..pikir..jgn tak pikir..hehehe

    Regards
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. @Woofer Storm
    yup..kak diana very awe......wait for it.....wait again..some!!!hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. @محمد رازيق
    betul tu bro..at least ade gak entry yang leh dibuat..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. @Ujie
    hehehe...ntah bape ramai lg guna nama dia..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. tenz for join. gudluck!! :)

    errr,, eyda makcik?? sobsob!

    ReplyDelete
  10. @Eyda Syahida
    no problem..da achie jadi pakcik..edya kena laa jadi makcik..hehehe(gurau jer)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete