Tuesday, November 22, 2011

Gus Hiddink Akui Menemui Roman Abramovich

Hye Readers,

Pagi ini still mood nak cerita pasal bola lagi..tapi tak nak cerita bolasepak Malaysia sebab semua da tau result and aksi semalam..tapi kali nie nak cerita plak pasal EPL..dengar-dengar ade cerita sensasi pasal pasukan Chelsea..jom kita baca..


Guus Hiddink mengakui dia masih berhubung dengan pemilik Chelsea, Roman Abramovich  tetapi tidak mempunyai sebarang rancangan untuk kembali kepada pihak pengurusan Chealsea.

Hiddink mempunyai kontrak ditamatkan oleh Persekutuan Bola Sepak Turki dengan persetujuan bersama minggu lepas selepas mereka gagal untuk melayakkan diri ke Euro 2012.

Pemergiannya segera mencetuskan khabar angin yang beliau akan kembali ke Stamford Bridge, di mana beliau mengetuai Blues untukmemenangi Piala FA pada  tahun 2009.

Tetapi Hiddink, 65, menegaskan beliau tidak tergesa-gesa untuk mengambil peranan yang baru.

Beliau berkata: "Hubungan dengan Abramovich, telah dan akan sentiasa yang sangat baik.

"Apabila saya pergi ke London, saya sentiasa dijemput ke tempat latihan Chelsea di Cobham dan stadium.

"Saya akan mengambil cuti sebentar sambil memikirkan masa hadapan saya"

Hiddink menambah: "Saya tidak bersetuju  dengan sesiapa yang berkata hanya kerana saya berada di Turki,  saya akan mengambil masa saya untuk menyelesaikan dan memikirkan tentang apa yang perlu dilakukan.

"Mungkin ia kerana saya sudah berusia 65 tahun dan boleh bersara, tetapi saya rasa saya mempunyai cukup tenaga untuk melaksanakan tugas tetapi ade baiknya kita tunggu dan lihat."

Strider; Hiddink untuk AVB???still early kot..bagi laa chance manager muda tu cari best squad dia..susah nak cari squad yang baik dan menepati citerasa Roman Abramovich nie..

Sumber: www.thesun.co.uk

Regards,
-Strider-
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment