Tuesday, November 29, 2011

Blog Guna Email

Hye Readers,


Petang tadi aku ade post entry testing..by the time korang baca nie mesti semua dah tau ape yang aku test..hehehe


Yes!!aku test post entry pakai email jer..so aku tak payah pergi website blogger untuk create entry...hehehe..Aku tak tau aku sorang jer yang jakun baru belajar pakai sedangkan orang lain dah lama pakai tapi aku rasa best dan banyak kelebihan..hehe

Antara kelebihanya adalah sesuai untuk orang yang bekerja tetapi tak boleh bukak blog sebab internet opis tak bagi bukak..so korang still leh publish entry menggunakan email...hehehe...

Korang jugak leh gunakan phone untuk blog dengan hanya cara menghantar email..bagi pengguna andriod aku rasa korang xde masalah sebab Andriod ade app utk blogger kot..kalau tak salah aku Papa Mifz ade pakai..hehehe..

So itu je laa benda yang aku nak citer..hehehe..lepas nie cara aku nak buat entry lebih banyak dengan adanya blog menggunakan email nie..hehehe

p/s: kalau entry aku ade quotes kat bawah signature maknanya aku gunakan email sebab setting dlm email signature aku memang ade quotes...hehehe

Regards,
-Strider-

12 comments :

  1. takpe bro.sy pun baru tahu ni..hahaa

    *malu den,nampak kampung sngt ni^^

    ReplyDelete
  2. Oh..aq dh agak dh pasal entri test td tu..
    Slain tu,ko pn leh post entri via sms or mms..
    Keh3...
    Blogger xkan kena kn caj..tp celcom maxis xtaw la plak..

    ReplyDelete
  3. oo...
    itu..
    tapi tak pernah cuba..
    sebab tak de opis..
    heheehh

    ReplyDelete
  4. betul..den pakai apps android tuh...sonang...hehe

    ReplyDelete
  5. @NAZRUL AZAT
    Nanti try laa..syok gak per..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. @Woofer Storm
    kita sama2 baru tau..heehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. @EZAD AMIR
    kalau MMS memang phone akan charge tapi kalau sent email thru phone memang pak payah bayar sebab kita da byr untuk penggunaan data internet..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. @Ujie
    nanti ade masa try laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. @diana
    hehehe..xpe kak..internet kat umah pun bleh pakai gak..hehehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. @Papa Mifz
    hehehe..untung laa sape ade android..hehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete