Monday, March 19, 2012

Ape Kes Kata Orang KL Poyo??

Hye Readers,

Aku tak tau hujung pangkal tapi tetap nak komen gak..Pasal isu Flizzow mengadu dengan Tengku Mahkota Johor(TMJ) yang dia tak boleh handle sikap poyo orang-orang  kat KL nie..Poyo ker orang KL nie???

 

 

Selaku orang yang lahir dan membesar kat KL nie aku nak betulkan skit statement tu..orang KL tak poyo bro..Yang poyo adalah orang yang datang KL 3-4 tahun pastu claim dia orang KL..Orang pure KL suma cool-cool jer bro...hehehe

Lagi satu tak elok klu seorang artis gunakan words yang tak elok dalam official twitter dia..nanti takut jadi ikutan budak2 yang menjadikan dia idola..Sebab ape aku jadikan isu??Sebab dia somebody laa..Kalau dia nobody, aku tak peduli sebab sape nak baca tweet dia??

p/s: Sampai bila aku nak biar orang nak pandang negetif terhadap Orang KL??

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. hanya ORANG POYO kata orang lain POYO.....

    LOL

    ReplyDelete
  2. perangai ni bkn ikut suku kaum, negeri asal atau apa je pun..

    *TMJ..huh...

    ReplyDelete
  3. ni namanya org yang tak bersyukur dengan rezeki yang telah diberikan kepada dia...kalau bukan kerana peminat dia yang BUKAN sahaja dari Johor tapi seluruh malaysia,xda dia kat atas...kalau da tak reti bersykur,da tak tau nak cakap apa.aku bukan org kl,aku org sarawak tapi aku paling pantang orang/artis gini yang bagaikan kacang lupakan kulit.

    dan seperti ko ckp,bahasa yang digunakan tu xleh blah.kalau aku tulis tak apala.follower ciput,dia??
    STFU lah!

    fyi,aku da duduk kl ni dekat 7 tahun aje,lek jer...

    dia kata org KL poyo sbb dia sendiri poyo.poyo people attract poyo people.simple logic.

    #bengang

    ReplyDelete
  4. ya btul tu... bukan ikut suku kaum negeri asal...

    ReplyDelete