Sunday, March 11, 2012

Candy Magic Dari Jepun

Hye Readers,

Ape yang aku nak share ngan ngan korang hari ini nama sebenarnya aku pun tatau..dari daripada e-mail yang aku dapat benda nie merupakan salah satu "Magic Candy" kat Jepun..Sebab nak terangkan nanti jadi panjang lebar jadi kita tengok video je laa....

Tapi sebelum tu aku nak bagitau yang benda nie bukan benda yang menggelikan,mengjengkelkan, mengerikan atau sewaktu dengannya..aku rasa biasa je cuma pelik...hehehe


Macam mana??Kalau ade depan mata berani ke korang try??hehehe..

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. Orang Jepun ni macam2 idea ada..kadang2 yang tak logik pun ada...

    ReplyDelete
  2. dgn tekun akak nengok tau..
    tapi takmo mkn la sbb mcm benda main2 je..

    ReplyDelete
  3. Best gila lah benda ni. Kalau ada memang Shag try lah lepas tu review :DD

    ReplyDelete
  4. mcm pelik je bro benda tu..geli tak kot,tapi tak pena tgk ni..ehhee

    slmt mlm

    ReplyDelete
  5. hoho ni namanya main kasar bro...hahahah XD

    ReplyDelete