Wednesday, March 14, 2012

Video Lucah Melia: Mazidul Perli Roti Kaya

Hye Readers,

Aku ade terbaca tentang kes Roti Kaya dan Video Lucah Melia di laman web milik Mazidul Akmal Sidek (Klik Sini)  baru-baru nie..Macam-macam persepsi bila orang baca kenyataan Mazidul terhadap Portal Roti Kaya apabila mereka menjadi berita untuk akbar Harian Metro baru-baru  ini...



Member-member aku memberi macam-macam feedback lepas baca statement Mazidul..ade yang positif dan ade yang negetif..Tapi bagi aku ia adalah satu teguran/nasihat dari seorang wartawan yang berpengalaman kepada wartawan hiburan yang masih baru..

Tapi kalau korang baca statement Mazidul memang agak pedas la jugak..tapi mungkin itu memang gaya dia..Sewaktu dia mengacara rancangan 999 dulu memang kita boleh nampak ketegasannya..hehe...Kepada yang minat kepada kewartawanan korang bleh tengok entry blog Hezry nie (Klik Sini)

Regards,
-Strider-

9 comments :

  1. Apa2 pun amalkan sikap beretika. :)

    ReplyDelete
  2. biarrrrrrkan dia suka gitu.......next!

    ReplyDelete
  3. APA YG DITEGUR PASTI ADA BENARNYA JGK KAN..

    ReplyDelete
  4. Kuasa yang dalam tangan wartawan ni besar.sebab apa yang ditulis boleh mempengaruhi perspektif ramai pembaca.nak lantang,lantangla.tapi tak yah nak lebih lebih...ingat orang nak dengar kalau macam tu?

    kalau orang main dengan api,kita nak padamkan api dorang tu dengan bahasa api,apa jadi?lagi besarlah api dier kan?

    ReplyDelete
  5. waaa,terlepas plak cerita pasal ini.. nasib baik terbaca entry ini. waa, cabaran untuk menjadi wartawan sgt besar n veri challenging ! ada juga niat mau jadi wartawan dulu tapi tidak kesampaian..

    ReplyDelete
  6. @[sutera kasih]
    Betul tu..sikit sebanyak orang boleh belajar dari pengalaman dia..hehee

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. @Mr.Clive
    yup..betul tu clive..hehehe.. :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. die mmg agak tegas cket.. selalu nmpk die ni.. asik bawak camera je die

    ReplyDelete
  9. macam2...kan elok x kirala mana belah pihak pun, simpan aib org dari sibuk nak dedah2 kan..apa dpt?..nak menegur, nak bongkar pun bukan gini caranya...niat x halalkan perbuatan

    ReplyDelete