Monday, March 12, 2012

Roti Kaya Superimpose Gambar Lucah Melia?

Hye Readers,

Sakit perut aku gelak bila baca Mymetro tadi apabila pelakon yang tak berapa sensasi iaitu Melia menuduh crew Roti Kaya mengedar gambar superimpose bagi tujuan mengaibkan...Sebelum tu korang ingat tak pasal Video Lucah yang dikatakan mirip Melia tu???(Klik Sini)

BUKTI...Hamzie (kanan) dan Muhamad Adie memberi kenyataan mengenai isu gambar bogel Melia.  
Melia membuat laporan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mendakwa dirinya difitnah oleh Roti Kaya..bagi aku that is not a wise decision dear..Aku rasa ramai dah lupa kot pasal isu tu..tapi ditimbulkan balik Melia ni..

Aku tak tau laa dia nak populariti lagi ker atau ade benda lain tapi pemilik blog tu Hamzi, 27 berkata yang mereka ade bukti bahawa gambar itu bukan superimpose..Dia juga berkata yang dia masih mempunyai video tersebut yang dikatakan diberikan kepadanya oleh seorang aktor terkenal..

Seriously Melia kena lupakan pasal benda nie..Walaupun pelaku dalam video tu bukan dia anggap je laa ini asam garam dunia artis..Bukan semua orang percaya gadis dalm video tu ialah Melia..

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. Kalau tak buat yg membuat cerita berdoa besar dan kalau pun dia buat yg menghebah pun sama sebab membuka aib org.

    Yg membuat kalau betul kenalah bertaubat kerana sungguh Allah itu maha pengasih...

    p/s: kakak sebenarnya tak kenal gadis ini

    ReplyDelete
  2. lupakan yang silam . pandang ke depan terus.. terusss n terussss. x guna mengenang yang lepas ini kan menyesali. yang penting adalah masa depan kan?

    ReplyDelete
  3. senang citer .. kalau x buat kenapa nak melenting kan .. adehhhh

    nak dpt liputan sbb nama dah tengelam koot .. upssssssss ;)

    ReplyDelete