Sunday, March 18, 2012

Muamba Bertarung Dengan Maut

Hye Readers,

Setelah seharian semalam aku meyepi hari ini aku kembali...Actually semalam aku busy menemankan kakak aku kuar berjalan-jalan...Pagi tadi aku tengok email dan terkejut apabila mendengar berita yang pemain bolton Fabrice Muamba sedang bertarung dengan maut kerana serangan sakit jantung..

Semalam aku rasa baru lepas tengok dia main untuk FA Cup..Dia rebah ketika hampir tamat separuh masa pertama dan 5 minit selepas aku tutup TV..Walaupun bukan peminat Bolton atau Muamba sendiri namun penderitaan dia tu mendapat simpati dari aku selaku peminat bolasepak...

Berikut adalah beberapa keping gambar yang aku dapat dari Daily Mail..








Hopefully keadaaan dia akan bertambah baik kerana dia merupakan salah seorang pemain muda yang berbakat..

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. macam mane keadaannya sekarang ni, hope takde apalah ek

    ReplyDelete
  2. OMG .. muda2 dah ada sakit jantung kan .. macam2 kalau allah dah nak amik nyawa .. tgh bermain pun boleh ..

    hope fans can patient kan ..

    ReplyDelete
  3. muamba??aduhhh...tolonglaaa....harap2 medic team dpt laksanakan tugas...

    ReplyDelete