Monday, March 26, 2012

Zed Zaidi Gila Kuasa Ke??

Hye Readers,

 

Tadi ak ade baca kat mStar Online berkenaan dengan rasa kesal yang dialami oleh Harun Salim Bachik yang merasakan tindakan Zed Zaidi yang membelakangi dia dalam beberapa isu mengenai persatuan Seniman..Antaranya aku pernah publish dulu iaitu isu cermin gelap kereta (Klik Sini)

Harun Salim Bachik jelas kecewa dengan beberapa kenyaatan seperti :-

"Saya tidak pasti mengapa dia enggan bercakap, berbincang atau sekurang-kurangnya memaklumkan kepada saya apa yang sedang dia lakukan bagi pihak persatuan"
Berdasarkan ape yang aku baca aku rasa tindakan Zed Zaidi tu kurang wajar apatah lagi memetik kenyataannya dari mStar online yang berbunyi :-

"Lebih-lebih lagi pada ketika ini, dia terlalu sibuk dengan kerja-kerja seninya, takkanlah Seniman akan senyap jika dia sibuk bukan? Jadi saya sebagai timbalannya, perlu melakukan sesuatu untuk menggerakkan persatuan," katanya"

Pada pendapat aku kenyataan sebegitu tak patut dikeluarkan oleh Zed Zaidi walaupun atas niat yang baik sebab dia menampakan yang Harun Salim Bachik lebih mementingkan kariernya daripada persatuan seniman..

Kenyataan macam tu boleh membuatkan orang pikir yang Zed Zaidi gila kuasa..Actually bila baca aku pun pikir camtu gak tapi realitinya aku tatau laa sebab aku bukan kenal Zed Zaidi in person pun...Ntah laa..ape pendapat korang??Ada macam orang gila kuasa ker?

Apa-apa pun aku harap kekeliruan mereka dia dapat diselesaikan dengan cara yang baik memandangkan dorang nie satu industri..pusing-pusing nanti jumpa gak..hehehe

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. Berpersatuan dlm dunia bangsa Melayu sering ada pertelingkahan. Kalau persatuan besar akan besarlah isunya kalau persatuan kecik akan tetap ada isu walau kecik... entahlah bagai susah benar mahu berkomunikasi...

    ReplyDelete
  2. jgn gaduh2 sudahlaa..peace!

    ReplyDelete
  3. cmtu la plak..tp mmg selame ni slalu nmpk zed zaidi ni mmg aktif dlm persatuan ni..wallahualam :)

    ReplyDelete
  4. mcm2 perangai dorang ni.tak lari lari dari gila kuasa...zzz =_=

    ReplyDelete
  5. Sejak kebelakangan ini memang dilihat Zed Zaidi yang banyak bekerja tapi by right information kena kasi tau boss maaa....
    Kat tempat kerja pun bukan boss yang kerja tapi apa2 problem kena g tau boss..same-same..

    ReplyDelete
  6. gimik dunia artis..ada ja yang xkena..hehe

    ReplyDelete