Tuesday, March 6, 2012

Comment Box

Hye Readers,

Bagi yang selalu komen kat blog nie mesti korang perasan yang aku dah tukar comment box semalam..Aku dah tak gunakan standard blogger nyer komen box tapi dah bertukar kepada disqus..The reason aku tukar ialah sebab suka2 jer..

Tapi arini aku kena tukar kepada standard blogger comment box kembali sebab baru aku perasan yang kalau aku pakai discuss susah untuk aku balas jejak orang yang komen blog aku..hehe..Nanti laa aku cari comment box lain yang tak effect ruangan blogger comment...

Dulu aku pernah buat skali ruang komen untuk facebook dan blogger sekali gus tapi semalam aku try tak jadi laa plak..nanti laa aku pikirkan cara lain..hehehe..

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. Guna macam ini pun senang kan. Kakak guna style ini aje...

    ReplyDelete
  2. akak baru terfikir nak tukar gak..ada kekurangannya.

    *eh, blog azlan dah ada muzik ya..rasa mcm kat amerika latin plok! ^__^

    ReplyDelete
  3. tau tak pe..lagi satu..
    yang pakai broadband biasanya
    kotak komen disqus tu tak keluar..
    tuan punya blog memang la keluar..tapi bagi pengunjung kotak komen tu tak kan keluar bila dia buka 5,6 tab sekali gus.

    ReplyDelete
  4. huhu kalau akak dik non mmg tak getilah nak buat..kanag aku buat godek2 tah jadik lain langsung org takleh komen..huhu..ko buat mcm nie oklah senang hakak ko nie nak komen

    ReplyDelete
  5. Memang rancang nak tukar..tengok macam lawa dan profesional tapi takut kena kacau HTML..hehehehe.
    Masih fobia lagi !!!

    ReplyDelete