Wednesday, March 28, 2012

Kim Kardashian Beli Istana Beckingham

Hye Readers,



Dengar khabar Kim Kardashian mahu membeli Istana Beckingham menurut akhbar yang dikeluarkan oleh Metro hari nie..Bintang yang baru berusia 31 tahun tu dikatakan mahu membeli istana tersebut yang bernilai lebih 18 juta pound (RM88 juta).

Serius beb aku tatau mana dia dapat kekayaan macam tu..Yang aku tau Kim nie ade satu rancangan yang dipanggil "The Kardashian" ehh..betul ke tajuk tu??aku pernah nak try tengok satu dua episod sebab mak cleaner kat opis aku pun kata best..

Tapi aku pak paham misi dan visi rancangan tu..Ape yang cuba diketengahkan oleh keluarga dia..Lakonan ke atau betul-betul..Aku tengok histeria jer banyak dalam citer tu..hahahaha...Ade sesiapa yg tengok citer tu??hehehe..

Berbalik kepada mansion tadi..Beckham mahu menjual rumah yang mempunyai tanah seluas 17 ekar untuk memutuskan hubungan dengan Britain...Dan Kim nie nak beli sebab nak buat markas Kardashian kat eropah..hehe..

Korang rasa mampu dia ke beli Istana Bekingham tu??

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. beckham nak putus kan hubungan dengan britain..?? maksud nyer..??

    ReplyDelete
  2. pernah tengok, tapi tak menarik hati... hahaha...

    ReplyDelete
  3. pernah juga tgok show tu.. hehe. myb dia ni byk income selain dri show tu.. kan dia model and so forth.. duit masuk cmtu je, mcm air. haha.. ada duit semua bole beli.. tmasukla istana besar ni... besarnya....@__@

    ReplyDelete
  4. duit byk sgt!hahah XD
    tgk reality show dorang ni..biasalah bro...artist hollywood...revenue berlambak...tu maknanya duit byk gilaa la tu!kehkehkeh

    ReplyDelete
  5. pernah tengok beberapa kli tapi boring plak lama2..waa, hbtnya dia..mampu kli, we just wait n see :)

    ReplyDelete