Wednesday, March 21, 2012

Blogger Buzz: (When people Know Little Things Bout Me

Hye Readers,


Aku mulakan Sagmen Blogger Buzz dengan seorang blogger yang da 2 minggu menyepi..Mana dia pegi aku pun tak tau..Prepare nak kawin kot..hahaha..tapi sebelum menyepi dia memang dah bagi tau yang dia akan away seketika...

Blogger nie aku kenali ngan nama Echa..Tak tau kot-kot dengan orang lain..hehehe...Dia nie seingat aku antara yang terawal gak dan still keep in touch dengan blog aku sampai sekarang nie..Blog dia nie memang banyak bercerita tentang benda yang berlaku sekeliling dia..

Mostly dia menulis dalam bahasa sabah and yes!!dia seorang sabahan...Melalui dia aku kenal beberapa blogger sabah seperti Aemy and Leysa tapi nanti laa aku cerita pasal dorang..Maybe ade a few lagi tapi aku dah lupa...Dia juga merupakan seorang yang peramah (virtually)...

Ape yang menarik pasal dia adalah penulisan dia yang simple tapi cukup semuanya..Walaupun dia tulis dalam sabahan tapi still boleh difahami secara umumnya..So kepada sesiapa yang nak berkenalan dengan dia boleh pergi ke blog dia (Klik Sini) ..Ade pape nak tambah pasal dia??

Regards,
-Strider-

8 comments :