Wednesday, March 14, 2012

Bila Artis Bercinta Dengan VIP

Hye Readers,

Ini bukan gosip dengan sesiapa pun..Aku sedar nak meluahkan ape yang aku rasa bila terbaca tentang artis bercinta dengan VIP...Bila keluar cerita tentang artis dan VIP memang ramai yang tak mengaku..Ape sebabnya??ade banyak kalau nak list sampai esok tak habis..hehehe

 

Kebiasaanya bila keluar isu-isu macam nie alasan paling top sekali digunakan artis ialah "kalau saya bercinta dengan VIP buat ape saya bekerja keras?"rasanya 7 daripada 10 artis akan menggunakan ayat tu kalau nak menafikan gosip..

Well, Let me tell u something..Kalau artis tu tak glamer ingat ade ke VIP nak berkepit dengan mereka??So tahap glamer sesuatu artis tu penting untuk membuatkan VIP tertarik keada mereka..So alasan kerja keras tu dah tak boleh pakai..Kalau dah tak glamer VIP tu mungkin beralih arah...

Benda nie sebenarnya aku tulis secara general..Takde kena mengena dengan gosip terkini atau gosip masa lampau..tetiba rasa nak tulis..The point yang aku nak mention kat sini aku tak percaya kalau ade artis menafikan hubungan dia dengan VIP menggunakan alasan seperti yang aku sebutkan..hehehe

p/s: Andai kata anda ditempat mereka..Apa Alasan Korang?

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. biasalah itu, cover punya pasal. tapi kesian juga hidup artis ini kan, xda privacy..nasib baikla sy tidak pernah bermimpi jadi artis..hohoho..

    ReplyDelete
  2. "Bukan aku yg nak dia tapi VIP itu yg terkedek-kedek..." agaknya itu juga jawapan klise tak dik...

    Malas nak fikir mereka yg begini. Cuma yg sedih kongsilah suami bukan ceraikan isteri yg dah ada...

    ReplyDelete
  3. @Leysa JL
    betul tu..the price of being an artist..hehehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. @Kakzakie
    hehe...menarik gak alasan akak tu..hehehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. cover tu penting..masing masing ada alasan tersendiri..^_^

    ReplyDelete