Tuesday, March 6, 2012

JImmy Shanley Kaki Tampar

Hye Readers,

Tak patut aku menilai orang yang aku tak kenal tapi melalui apa yang aku baca kat mStar Online itu laa yang aku rasa pasal pengacara Trek Selebriti iaitu Jimmy Shanley..Ye laa mana tak aku anggap dia nie kaki tampar lepas dia mengaku menampar bekas isteri bukan sekali tapi beberapa kali..


Sebelum itu memetik kenyataan dar mStar Online

“Saya mengaku telah menamparnya (sehari selepas tiba di Koh Samui) kerana ingin mengingatkan dia tentang tanggungjawabnya terhadap suami.


“Sebelum ini saya pernah menamparnya juga iaitu selepas tiga hari perkahwinan kami kerana berlaku salah faham,


Kita tak boleh dengar sebelah pihak jer..Mungkin Norsuhaila (Isteri Jimmy) juga telah membuat sesuatu yang menguji kesabaran Jimmy..Apa-apa pun kita doakan je la yang terbaik buat mereka berdua nie...Kesian plak aku bila tengok masalah rumah tangga jadi perbualan umum tapi nak wat cammana??Artis laa katakan..

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. semuanya di selesaikan dengan baik-baik

    ReplyDelete
  2. selesai cara baik2 pun,tpi kalau da sampai tangan kat seorang wanita...aku tak berkenan sgt la dengan cara ni,walaupun untuk menyedari dier.

    aku memang pantang lelaki yang suka sampai tangan kat perempuan.

    ReplyDelete
  3. laki kekuatan dia luar biasa pd perempuan,even cubit manja pn da sakit,ni tmpar, jat rasa bleh bengong 10min.

    ReplyDelete
  4. dua2 jenis xsbar kot..ptutnya mengku kesilapan masing2..

    ReplyDelete
  5. kdg2 tak tau sapa btul..baik ckp depan2 dua2 org tu..

    ReplyDelete
  6. kaki tampar tu kira tampar
    guna kaki ke ape... ;p

    ReplyDelete