Thursday, March 29, 2012

Blogger Buzz: Sebuah Blog Yang Menceritakan Tentang Kehidupan.

Hye Readers,


Kali ini Blogger Buzz kembali untuk entry yang kedua..Kalau aritu aku dah Bawa korang ke Sabah kali ini aku bawa korang ke Semenanjung pula untuk berkenalan dengan seorang blogger lelaki pula...Location dia for sure tak tahu plak..mungkin dia jawab nanti kot...

Pemilik blog ini bermana Hanif Bin Idus dan nama blognya juga sama iaitu Blog  Hanif Bin Idrus..Actually xde laa lama sangat aku bertukar-tukar kunjungan ngan dia tapi rasanya boleh kot kalau nak cerita seba sedikit pasal blog dia..

Blog dia tak jauh beza dengan content blog aku..Banyak entri yang santai dan banyak juga berita-berita yang terkini..Ade berita yang disampaikan melalui pandangan dia dan bagi aku benda nie menarik gak..Disamping baca berita aku tau balik feedback dari masyarakat..

Satu benda yang ade kat blog dia tapi kat blog aku takde adalah entry-entry berkenaan technical issue..Meaning entry nak menaik SEO, page rank, Ranking dan juga permasalahan di blog..So pendek kata kalau korang suka benda-benda yang technical you might want to check out the blog..

Dia nie pun antara blogger yang laju update entry melainkan kalau ade situasi-situasi yang tak dapat dielakkan..Walaupun kadang-kadang tak sempat comment semua entry dia tapi aku baca gak dan kalau ade isu yang menarik aku share kat group email..Dont worry..ade credit/backlink yaa..hehehe :)

Itu je dulu setakat nie..Nanti ade masa aku update pasal blogger yang lain pulak..hehehe..ade banyak blogger nie aku nak share ngan korang tapi tatau yang mana nak buat dulu..Kalau korang nak jenguk blog dia sila lah Klik Sini

p/s: Khabarnya dia bertanding untuk Nuffnang Blogger Of  The Year

Regards,
-Strider-

1 comment :