Tuesday, March 20, 2012

Blogger Buzz: Siapa Blogger Itu

New Update: Blogger buzz bukan lah satu segmen seperti yang tertera sebelum ini tapi lebih kepada satu ruangan mingguan yang aku create sebagai menghargai blogger-blogger lain. 

Hye Readers,


Aku ingat nak buat satu sagmen dalam blog aku nie yang bertajuk Blogger Buzz: Siapa Blogger Itu?..Ia bukan macam sagmen-sagmen yang ade kat luar tu tapi more like personal segmen..Aku buat suka-suka jer..Untuk sagmen nie aku akan bercerita tentang blog yang aku pilih...

Tapi aku nak ingatkan ini bukannya review blog sebab aku tak layak lagi nak review-review nie..Aku akan bercerita tentang ape yang aku tahu pasal sesebuah blog tu..Kalau aku cerita pasal Blog Senyum-senyum maknanya aku cerita laa pasal ape yang aku tahu sepanjang aku membaca blog mereka..

Ape yang aku cerita tidak semestinya 100% tepat dan ia lebih kepada pandangan peribadi aku terhadap blog tu..Kalau korang kenal blogger korang dipelawa untuk meninggalkan komen..Mungkin ade benda yang korang tahu tapi aku tak tahu...

Tujuan aku buat macam nie adalah untuk suka-suka...ia salah satu lagi cara untuk aku ingat ape yang aku tahu pasal blog korang dan aku akan bercerita tentang positif issue jer dalam entry tu..Bercerita tentang positif lagi bagus dari citer benda yang negetif..

Siapa yang aku pilih??Buat masa sekarang yang ada kat Bloglist aku sebab dorang tu tempat aku selalu berkunjung..Kepada yang lain insyallah pelan-pelan aku tulis bila aku rasa aku dah cukup meterial nak tulis..Kalau baru kenal Blog A harini aku terus tulis nampak sangat ngampunya..

Kekerapan aku tak tahu lagi seberapa kerap aku boleh buat..Kalau sehari sampai 7 kali aku citer pasal blogger buzz pun boring gak kan...Hehehe..

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. bagos2. dapatla tingkat kan prestasi dan rapatkan ukkuwah among bloggers :D

    ReplyDelete
  2. Bagus idea segmen azlan ni.

    Mengeratkan silaturrahim..sambil tu memperkenalkan kpd kwn blogger yg lain.

    ReplyDelete
  3. wow..buat segmen pulak bro..gudd..

    ReplyDelete
  4. bagus bro..yg + bukan - sbb setiap yg - pasti ada + jadi cari la yg + bukn besarkn yg -... hehehe

    ReplyDelete
  5. niceee...aku suka tema ko nyer segmen.sincere and cooperative. :)
    kekadang benda2 gini yang boleh mengembangkan "payung" menjadi lebih beso! :D

    ReplyDelete
  6. betu tu kak ujie,semakin mntap bro azlan skg ni..bernas2 belaka..

    ~jgn tiru mcm sy yang suka bermain dengan mood diri,hehhehe slmt mlm bro...

    ReplyDelete
  7. very nice segment! u are also nice blogger. sgt rajin blogwalking n slalu bagi komen yang membina. setia mengikuti perkembangan blog blogger lain even byk kli x kena balas kunjungan.. thnkss azlan :)

    ReplyDelete