Sunday, March 18, 2012

Bunohan Gagal??

Hye Readers,

Bila cakap pasal filem aku rasa benda yang paling penting adalah promosi..tanpa promosi yang baik aku rasa itu adalah punca kenapa sesebuah filem tu gagal..Korang pernah dengar citer tentang Bunohan??Pernah tengok iklan dia kat TV,,Pernah terpikir kenapa nak kena tengok??


Kalau jawapan korang tak bermaksud ape yang aku cakap tadi partly betul..Aku pernah terpikir nak tengok cerita nie tapi terlupa plak nak tengok..Maybe esok lusa aku pergi laa pawagam tengok sebab lepas konterversi Bunohan (Klik Sini) dulu teringin gak nak tengok..betul ke best citer nie??

Mengikut apa yang aku baca kat Roti Kaya 2 hari lepas..Filem nie hanya berjaya mengutip RM330,000 untuk 6 hari tayangan..Bunohan masih jauh dari angka kos pembikinan filem penuh seni ini, RM1.81 juta..Tapi memandangkan orang kata filem ini lain dari yang lain apa kata kita saksikan di pawagam..

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. ari tu dengar cite mcm popular cite ni..tk dpt smbutan lak ye..aku tk tgok pun lg..

    ReplyDelete
  2. xkn nasib jd macam filem azura? tp lan certain lelaki ni susah nk tgk citer melayu.xtahulah kenapa. ofismate jat, even hubby jat pn sama. psiko kdg2.

    ReplyDelete
  3. dari segi kutipan gagal.
    dari segi berniaga gagal.
    dari segi seni mungkin tidak gagal.

    btollah.marketing x power. tapi terlampau power mcm dr rozmey tak bleh jugak.haha

    ReplyDelete
  4. tahu gitu2 jer pasal filem ni..hehe..yana rasa best kot..tp tak tahulah tak ada peluang nk tgok..biasalah org msia suka citer2 romantik komedi mcm tu jer..huhu

    ReplyDelete