Thursday, October 31, 2013

#1212 - Identiti Sebenar Lana Nordin Sebenar Dibongkar

Hye Readers,

Dalam entry-entry aku yang lepas, aku ade bertanya mengenai siapa sebenarnya Lana Nordin nie yang sebenarnya. Mengikut web Beautiful nara dia ini merupakan seorang pelakon. Aku turut bertanya soalan yang sama dekat facebook aku.



Dan hasil daripada siasatan awal dan menyeluruh ke atas identiti Lana Nordin ini, saya mendapat maklum balas yang amat positif. Berikut merupakan pendedahan yang aku nak kongsi bersama korang semua: - 

Dari rakan-rakan facebook


Dari rakan rakan blogger


Kesimpulannya Lana Nordin ini hanyalah seorang pelakon yang terkenal dengan imej seksi tanpa orang ingat filem/drama yang dibintanginya. Walaubagaimanapun dia merupakan seorang finalis "Pelakon Pembantu Terbaik" FFM..

Semoga dia sukses dengan bidang yang diceburinya. Semoga suatu hari nanti dia akan menang anugerah "Pelakon Wanita Terbaik" ataupun "Pelakon Wanita Popular". Kes ditutup.

Regards,
-Strider-

12 comments :

  1. Kat Malaysia ni, kalau nak jadi artis, senang je nak jadi famous. Buat je kontroversi, sure meletop. Kalau tekun berlakon dan sentiasa improve artwork, memang payah nak orang nak kenal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??tapi pelakon2 macam nie biasa tak lama..hehehe

      Delete
  2. Cara mudah dan cepat dapat publisiti.

    ReplyDelete
  3. akak pun tak pernah kenal siapa dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama laa kita kak..sekurang kurangnya skunk dah tau serba sedikit..hehe

      Delete
  4. sape?
    lana?
    ermm....tak kenal .

    haha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik..pompuan slalu tengok tv takkan tak kenal...hahaha

      Delete
  5. ni first time aefa dengar nama die ni.. huhu

    ReplyDelete
  6. Mungkin itu strategi dia utk terkenal.. tp kena tahan telinga, buat selamba jelah.. apa pun tahniah kpd Lana kerana tercalon sbg finalis FFM.. :)

    ReplyDelete