Saturday, October 19, 2013

#1187 - Minda Kita Dikawal Oleh Golongan Illuminati.

Hye Readers,

Golongan Illuminati sebenarnya telah lama bertapak di dunia ini. Mengikut sejarah Illuminati, mereka ini telah tertubuh sejak dari tahun 1700. Mereka dikatakan mempunyai misi iaitu meyambut kedatangan Dajjal. Sejak dari tahun 1700 mereka terus berkembang sehingga ada pihak mendakwa mereka adalah golongan elit yang memegang jawatan-jawatan penting sejak dari dulu sehingga sekarang.

Mereka juga didakwa sedang mengawal minda kita untuk menyambut kedatangan dajjal. Bagaimana cara mereka mengawal minda kita? Mengikut beberapa sumber yang aku baca dan video yang aku tonton mereka menggunakan cara Mass Hypnosis atau Hipnosis secara beramai-ramai melalui satu alat yang mostly ade kat rumah kita iaitu TV.

Mereka akan menggunakan media atau hiburan  untuk mempengaruhi kita melalui TV. Adakah korang yakin berita yang korang dapat sekarang adalah berita yang tulen? Adakah berita itu 100% tepat. Adakah maklumat yang kita terima melalui TV memberi kesan terhadap pandangan kita 

Sebagai contoh sejak dari tahun 50an lagi kita masyarakat arab sering dikaitkan dengan imej yang tidak elok. Filem atau drama yang muncul pula sering mempaparkan bahawa Arab/Islam adalah pengganas. kalau tak percaya cuba tonton filem Taken 2 atau drama 24. salah satu contoh dari beribu drama dan filem yang dihasilkan


Kesimpulanya jika anda diminta menggambarkan seorang pengganas, apa imej yang pertama keluar di minda anda? Jika imej seorang lelaki arab yang berserban ini bermakna anda telah terkena hipnosis dari sebuah alat yang dipanggil TV. 

Aku akan explain dengan lebih detail bagaimana industri perfileman terutamanya Hollywood menyebarkan pengaruh Illuminati dalam filem-filem terbitan mereka dan bagaimana news yang keluar dari TV itu memanupilasi berita yang sebenar.

Aku bukan suruh korang buang TV yang ada kat rumah tu, tapi just remember to process all the information you get from the TV supaya anda tidak terlalu bergantung kepada kotak ajaib itu.Apa-apa pun entry hanyalah satu conspiracy theory sahaja. Sama ade anda nak percaya atau tidak itu terpulang pada anda.

Regards,
-Strider-

Entry lain berkaitan Illuminati : Klik Sini

9 comments :

  1. pernah dengar gak pasal berita dimanupulasi tu

    ReplyDelete
  2. golongan iluminati ni sebenarnya telah lama mempengaruhi minda kita melalui fesyen dan hiburan..

    ReplyDelete
  3. teringat lecturer saya berkata satu ketika dulu ... buat apa nak tgk idiot box ? ... rumah dia cuma ada computer jer ...

    ReplyDelete
  4. nice info.. jarang tgk movie omputih yg ada unsur2 mcm ni

    ReplyDelete
  5. Mmg betul spt apa yg ditulis tu, sy pernah terbaca satu artikel ttg agenda illuminati ni berkenaan 1 pemerintahan utk 1 dunia.. bermakna tiada negara yg lebih berkuasa mengatasi kuasa dia org ni..mmg agenda mereka sdang berjalan. Semoga kita semua sentiasa dibawah perlindungan Allah.. amin. T kasih diatas perkongsian peringatan ni ye :)

    ReplyDelete
  6. yes saya mmg notice ada beberapa filem yg ada unsur conspiracy. and now 1st time sy dengar pasal Mass Hypnosis. never heard of it before. good info!

    ReplyDelete
  7. Mmg banyak pun mcm tu sekarang ni. Pandai depa bawak masuk agenda tu. huhuhu

    ReplyDelete
  8. Salam.

    Azlan, saya mencari juga info2 tentang illuminati dan juga freemason. Ada juga rakan yg hadiahkan buku tentang kedua2nya.

    Novel RAM juga banyak bercerita tentang pergerakan kedua2 ni. Sbnrnya, saya kurang jelas antara kedua2nya. Ada juga maklumat yg duit kertas dolar amerika, yg 1 dolar tu, ada salah satu lambang pergerakan illuminati..

    ReplyDelete
  9. jangan mudah terpengaruh dgn anasir2 dr tv ni.. kalau dah jatuh cinta susah nanti

    ReplyDelete