Saturday, October 12, 2013

#1279 -Review Filem Longkai

Hye Readers,



Pertama kali aku tengok thriller cerita longkai ini ialah pada pari aku pergi tengok pra tonton filem Lagenda Budak Hostel. Penuh dengan aksi padat mengingatkan aku pada filem KL Gangster.

Filem ini mengisahkan tentang kehidupan seorang penarik kereta. Jalan cerita dia aku rasa okay dah best la tapi ia sedikit mengecewakan kerana kekurangan aksi seperti yang aku harapkan.

Tapi nasib baik mutu lakonan pelakon dalam filem nie tak membosankan. Overall cerita nie okay jer la da masih berbaloi kalau nak ditonton.mungkin expectation aku terhadap movie tinggi kot.

Regards,
- Strider -

posted from Bloggeroid

5 comments :

  1. Assalam.. sy belum berpeluang menonton lagi cerita ni.. t kasih diatas info :)

    ReplyDelete
  2. Faizal hussin ni dah sepatutnya jadi otai kot ...

    ReplyDelete
  3. kesimpulannya filem ni tak best ke adik?

    ReplyDelete
  4. Layan movie pulak sekarang ni ye bro. Aku dah lama tak layan movie dah. Tunggu keluar tv jela.

    ReplyDelete