Friday, October 25, 2013

#1198 - Striderbuzz Dan Azlan Strider

Hye Readers,

Bukan senang nak uruskan dua blog dalam satu masa. Sebenarnya aku sendiri tak tahu nak buat macam mana. Untuk makluman korang semua semalam aku baru lepas rebranding satu blog lama aku menjadi blog Azlan Strider. 

Blog Azlan Strider tu aku nak jadikan blog yang lebih santai dimana aku tak perlu terikat dengan pengunaan bahasa/ejaan yang 100 tepat. Blog ini akan still menjadi blog utama aku dan buat permulaan ini aku akan cuba untuk update satu entry sehari dekat blog baru tu.

Aku ade bercadang dari hari itu nak kemaskan bloglist aku kat sini tapi sampai sekarang lagi tak buat-buat..Insyallah nanti saya akan update balik blog list kat sini..

Dalam kes berasingan, petang Perdana Menteri akan mengumumkan budget untuk 2014. Insyallah kalau ade kelapangan aku akan update entry mengenai budget itu secara live di sini, dan juga melalui facebook (Klik Sini)

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. hahahaha... teman nie pun dok dok manage dua blog... satu blog happy and sharing... satu lagi blog business... :d

    Memang susah nak manage especially time consume...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa..timing yang memainkan peranan penting since kita bukan full time blogger kan??hehe

      Delete
  2. oohh ada 2 blog rupanya hehe..salam jumaat ya :)

    ReplyDelete
  3. memang hebat boleh uruskan 2 blog.. akak ada 1 saja pun pening.. sampaikan komen dari rakan-rakan blogger tak terbalas.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde laa hebat kak..baru nak cuba try manage 2 blog..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  4. Terbaik.. semoga dipermudahkan & semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  5. I have 3 blogs to manage if you visit my profile. Pening kepala.. Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa bro..ade perasan gak lagi dua tu..mesti pening kan??

      Delete