Wednesday, October 30, 2013

#1208 - Siapa Sebenarnya Lana Nordin

Hye Readers,

Lana Nordin, Artis Seksi,
Credit: Beaufiful Nara
Izinkan aku membawa satu gosip murahan yang aku baca kat blog Beautiful Nara tadi. Ia mengenainya statement seorang pelakon yang bernama Lana Nordin Lahar. Sebenarnya aku sendiri tak kenal ngan dia nie. Mungkin disebabkan aku jarang tengok TV kot.

Dalam artikel tersebut Lana dikatakan sentap kerana komen ‘berlakon tidak ke mana, berlagak jer lebih’ oleh seorang peminat. Lana juga mencabar peminatnya supaya berlakon dan dia seakan berbangga dengan pencapaian Top 5 Pembantu Pelakon Terbaik FFM.

Lumrah jadi artis laa, ade yang suka dan ade yang tak suka tapi kalau Lana rasa berbangga dengan pencapaian yang dia ade sekarang terpulang laa pada dia. Sebagai pelakon aku rasa tindakkan itu kurang bijak kerana ia hanya mengundang kontroversi yang tidak baik.

Apa-apa pun Beautiful Nara telah berjaya membuatkan aku notice ade seorang pelakon bernama Lana Nordin nie. cuma yang aku tak tahu filem/drama apa yang dia berlakon??ade sesiapa tahu?

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. ala..yg seksi tu..huhu

    ReplyDelete
  2. lana nordin siapa dia??? ha..ha..
    pakai seksi je lebih dari bakat :)

    ReplyDelete
  3. hahaha....suam suam kuku je artis tu

    ReplyDelete
  4. Tahniah.. kerana adanya striderbuzz.blogspot ni sy kenal Lana Nordin.. serius, mmg x perasan sblum ni.. :)

    ReplyDelete
  5. saya pun x kenal ... heheheeee

    ReplyDelete
  6. pelakon yg sangat seksi..lau x silap dia pernah berlakon filem kl rempit ke ape entah..yg ade farid kamil tu..tu pon jadi cikaro..and ade lah jugak 2 3 drama dia berlakon..tu pon suam2 kuku jer..dulu pernah kontreveersi dia operate hidung..

    ReplyDelete