Thursday, October 24, 2013

#1197 - Nadeem Nazri Yang Sungguh Bongkak

Hye Readers,
Nadeem Nazri, Naddem, Nora Danish
Klik Untuk Tumbersaran
Tuhan yang beri kita rezeki, dan hanya Dia yang berkuasa mengambilnya semula. Itulah nasihat yang Aku nak berikan kepada Nadeem Nazri yang mengeluarkan kenyataan yang aku anggap angkuh dan bongkak melalui account Instagram miliknya.

Bercinta dengan orang yang popular bukanlah satu benda yang mudah. Pasti akan ada orang yang membenci dan ada juga orang yang suka. Sebagai lelaki dia harus bersabar menepis segala tomahan yang melanda. Aku bukan tak suka kat Nadeem nie tapi bila dia buat kenyataan macam nie, aku rasa aku dah mula tak suka dia. 

Peringatan kepada semua termasuk diri ini, janganlah kita angkuh, bongkak serta berlagak dengan apa yang kita miliki di atas dunia yang sementara ini. Sebagai orang yang popular kenyataan macam ini hanya mengundang lebih banyak cacian dari pujian.

Nasihat makcik nie jugak yang stylo.. (Klik Sini)

Regards,
-Strider-

9 comments :

  1. Nikmat dan kelebihan yang Allah beri juga adalah merupakan satu ujian.. jgn lupa mengucap syukur dengan apa yang dimiliki sekarang kerana esok lusa belum tentu ia masih menjadi milik kita....

    ReplyDelete
  2. Dia kaya duit bapaknya je...hah fans dia jangan naik angin pulak.

    ReplyDelete
  3. Tengok lah bapaknya macam mana. Mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi.

    ReplyDelete
  4. Well bro... apa nak buat.... kita kan orang biasa.... Let him say whatever he likes.... We'll see one day what will happen....

    ReplyDelete
  5. like father, like son. kuah dah terlebih melimpah ke nasi, sampai bergenang dalam pinggan...

    ReplyDelete
  6. Mmg bongkaklah cara penyampaian dia tu.. mcm best..

    ReplyDelete
  7. Aku memang menyampah dengan pe'el anak orang kaya dan kenamaan ni. Dia punya ego, dah macam dia pulak yang 'tongkat' dunia ni. Orang yang tak pernah hidup susah dunia, mana nak faham perasaan orang lain. Dia ingat dunia ni berputar mengelilingi diri dia agaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agreed with your statement Sylarius. Orang yang tidak pernah kenal erti kesusahan tidak akan menghargai erti kehidupan.

      Delete