Thursday, October 31, 2013

#1210 - Tingkatkan Trafik Melalui Facebook

Hye Readers,

Facebook merupakan salah satu social network yang popular di Malaysia ini. Sebagai seorang seorang blogger pengunaan facebook boleh membantu anda mendapatkan trafik yang lebih tinggi.Facebook terdapat banyak group-group blogger yang membolehkan anda berkongi entry terbaru anda.

Untuk kali ini saya akan share kepada korang 6 group facebook yang sering aku gunakan untuk share entry-entry terbaru dan juga menjadi medium untuk aku blogwalking. Kalau korang berminat nak join, silalah klik pada link yang aku sertakan. Antara group-group tersebut ialah:-

Kelab Blogger

Kelab Blogger Ben Assahari



Kelab Blogger Belia

Kelab Blogger Hasrul Hassan


Aku Blogger
Aku Blogger


Blogger Area (ini tempat K.I.T.A semua)

Blogger Area



Sembang Blogger


Komuniti Blogger ( Header group ini tidak disertakan) 

Komuniti Blogger


Itu antara 6 group facebook yang sering aku gunakan untuk share entry-entry aku yang terbaru. Aku rasa banyak lagi group-group facebook yang aku tak nyatakan disini dan kalau korang ade group facebook yang korang nak share silakan tinggal diruangan komen.

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. thank's sharing..kita tak taw pun kewujudan laman group nie ;)

    ReplyDelete
  2. sesuatu yang baru pada aku ni...

    ReplyDelete
  3. akak jarang ping entry di group facebook.. terima kasih di atas perkongsian..

    ReplyDelete
  4. Info yg bagus.. t kasih diatas perkongsian ye :)

    ReplyDelete