Sunday, June 19, 2011

Antara Manusia Yang Paling Aku Takuti Di Atas Muka Bumi.

Hye Readers,

Hari Bapa jatuh pada hujung minggu nie ek..Aku jarang amik port pasal hari bapa nie sebab aku sendiri jarang celebrate..hehe..anyway Selamat Hari Bapa untuk semua yang bergelar bapa di luar sana..

Citer pasa bapa nie..dulu antara manusia yang paling aku geruni kat muka bumi ialah arwah ayah aku sendiri..dia memang takde tolak ansur lebih2 lagi benda melibatkan disiplin..pendek kata kecik2 dulu kalau citer katun yang tayang waktu maghrib memang aku tak kan dapat tengok laa..kalau nak keluar main petang2 dulu pun sebelum pukul 7 aku da kena balik..hehe..

Tapi kalau bukan sebab ke-garangan arwah ayah aku dulu aku tak tau ape jadi ngan aku skunk sebab kecik-kecik dulu aku nie kira ketegori nakal gak laa..ke-nakalan aku terbantut akibat arwah ayah aku and actually it’s a good thing..hehe

So pada yang masih mempunyai ayah its okay untuk takut kat mereka..tak jatuh macho tu kalo takut kat ayah sendiri..Biar takut depan ayah sendiri dari takut depan awek sendiri..tak stylo bro!!!!hehehe..

So itu je laa dulu entry aku buat kali ini..nanti aku buat entry lain..hujung-hujung minggu ni pale otak piker nak rest jer..hehehe..tulis pun ikut hati..hahaha..till my next entry.

Note: Kalau rasa nak bawak bapa pergi bercuti klik sini

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. betul..lagi bagus takut bapa dari takut awek...hhaaaaaa


    *selamat hari bapa^^

    ReplyDelete
  2. haha..nice entry..
    nasib baek ade bpe cmtukn..
    Alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. jangan takot saja hormat pung perlu ada :)

    ReplyDelete
  4. ayah akak garang gak..huhu..takut weh..sbg anak sulong..akak rasa kegarangan ayah..tetapi dgn adik2 skrg..dia lebih kompromi..mungkin faktor usia..

    ReplyDelete
  5. hahahah/// :) hormat la die.. syg ;la die kerna kite x rugi pape

    ReplyDelete