Wednesday, June 22, 2011

Pencarian Blogger Wanita Popular oleh Aku,

Hye Readers,

Last week member aku suruh aku cari seorang blogger wanita popular untuk dia jadikan ehem..ehem.. untuk dia..aku mula2 ingat dia memain jer..hehehe..

Aku susun ayat balik laa..last week kawan baik aku yang merupakan seorang penerbit kat RTM mintak aku carikan seorang blogger wanita yang popular untuk dijadikan compare(pengacara) dalam sebuah rancangan terbitan dia..

Aku nak jadi gak tapi dia kata aku tak boleh sebab tak hensem.. L sedih aku dengar ayat tu..hahaha..takde laa..dia nak bayar aku tapi aku tak nak sebab nanti aku popular mengalahkan Aaron Aziz..haha(ni perenggan mengarut)

Back to story..dia nak cari seorang wanita untuk jadi pengacara..disamping bayaran yang diberi (ditentukan oleh panel RTM) blogger tu jugak dapat promote blog dia dalam rancangan tu..Sesuai untuk dijadikan platform untuk mereka yang nak masuk industry hiburan.

Syarat dia mudah jer..tak camera shy dan berpewatakan menarik serta berminat dalam industri hiburan sebab dia rancangan hiburan..kalo takde pengalaman pun takpe..kalau korang bleh tolong aku carikan letak link dia dekat comment so nanti aku leh suruh RTM access blog dia and panggil casting kalau dorang berminat..

Aku cuma tolong passkan link blog kat RTM..nanti dorang akan panggil casting dan kalau dapat terma dan syarat korang suma citer laa ngan RTM..aku ni hanya pemberi maklumat..hahaha

Itu je dulu setakat nie ek..aku pun sebenarnya tak cukup masa nak buat entry nie tapi sebab dia nak aku publish gak malam nie so aku tolong laa dia..hahaha

Note: Student pun takpe..as long ade masa..

Kindest Regards,
-Strider-

17 comments :

  1. huyohhh..cuba tanya akak diana.maisara tuh ade bakat jadi pengacara.eheheh

    ReplyDelete
  2. one of my friend. cita2 nak jadi ppembaca berita. maybe dia boleh. tapi takla femes macam hanis zalikha. kot2 kalau dapat ni bole capai impian die. ;)

    blog dia-
    http://sayasukahati.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wah2..menarik2.tp kalau xpopular?

    ReplyDelete
  4. hohoho..yg ni ke..
    aku xde bakat lorr utk jd pengacara..
    hehe..
    xmo lerr..aku pemalu(yg ni siyes xleh blah) hahaha..
    ko calonkan blogger pmpuan yg famous amos cam yuyu ke..cik epal ke..
    xpun ade lg 1 ni aku cam ske gak..
    http://cujen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. knape die nk blogger??
    nape die xwat audition tuk org2 lain gak??

    nape?

    *heee saje jer byk tanyer....

    ReplyDelete
  6. wow menarik but not mine la..
    why don't he try cik epal ? she's popular on blogsphere..hehe :D

    ReplyDelete
  7. popular-(tak)
    perwatakan menarik-(tak)
    tak camera shy-(org datang uamhpun akak lari)
    minat dalam industri hiburan-(lagu apa yang tengah top sekarang)

    hahhaha..
    sah la...
    tak boleh...
    tapi akak rasa akak tau sorang yang sesuai...
    cik epal...

    ReplyDelete
  8. wahh...hmm..sapa ye saya nak calonkan :)

    ReplyDelete
  9. wahhhh...minatnya!

    bekas juruhebah leh cuba nasib tak? hihi....

    tolong ye forwardkan link blog saya....tenkiu!

    ReplyDelete
  10. Ohh...lupa nak tinggal, my link: http://deejaywani.blogspot.com atau klik <a href="http://deejaywani.blogspot.com>sini </a>

    ReplyDelete
  11. sebab akak ni camera shy, makanya tak boleh nak tawarkan diri he..he..

    ReplyDelete
  12. untuk lelaki takde ker bro...haha.

    bukan malu pada kamera,tapi malu jadi popular.zasss!!!

    ReplyDelete
  13. Ecah: aku da nominate nama maisara tapi tak cukup umur..hahaha

    Yasmin: okay..thank you..nanti i foward kan..hehe

    jat: kalau tak popular ade bakat bleh laa kot..hehe

    Atie..haha..orrait beb..note that..nanti aku gtau..

    ain: dia nak buat program tu lain dr yang lain skit..hehehe

    Echa: takde..nanti ade propostion lain..haha

    kak Diana: sib baik akak tak nak kalau tak mesti meletup nama akak..haha

    Ibu Muda: okay..its note..nanti saya tlg fowardkan..

    Kak hanis: kalau diri sendiri takle orang lain pun okay..hehe

    Ghost: nanti aku suih dia buat program yang kita dua jadi pengacara..haha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  14. suri rumah tk pe ke kehkehkeh .. lawak2 je..

    ReplyDelete
  15. utk lelaki takda???? gandingan kan..eheheh...kalau guru pelatih bleh..? saya berminat dan selalu berkecimpung dalam pengacaraan sesuatu majlis.... nak cuba...ehhehe.. link blog..
    http://studentlife90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. yang laki katanya da ade..tapi takpe..incase ade perubahan nanti aku bg link ko..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete