Thursday, June 16, 2011

Wanita Suka Bermadu

Hye Readers,

Aku tak nak percaya tetapi benda itu memang berlaku pun..zaman skunk nie kalau lelaki tu berstatus suami orang memang market dia tinggi..Perkara nie ade berlaku dimana ade 2-3 orang abang2 kat tempat kerja aku mempunyai secret admire terdiri dari gadis yang muda..jeles aku..haha

Tapi apakah punca suami orang jadi rebutan??adakah kematangan fikiran,status kewangan yang stabil atau dorang ni lebih berpengalaman dari lelaki yang lebih muda..Jawapanya sebenarnya subjektif bergantung kepada individu itu sendiri..

Untuk para wanita mencari sesorang yang berstatus suami orang memang risiko yang tinggi..ini kerana kebanyakan(bukan semua) hanya ingin menjadikan anda tempat persinggahan saje..lebih2 yang telah bekeluarga dan mempunyai anak..ingat senang nak tinggalkan keluarga hanya kerana anda sorang???

Aku sendiri ade kenalan yang menjalinkan hubungan dengan suami orang yang berakhir dengan kekecewaan untuk diri dia dan berharap ex-bf dia boleh menerima dia kembali..hahaha..aku tak faham kenapa dia boleh mempunyai perasaan sebegitu terhadap lelaki orang??isk..isk..

Nasihat aku untuk para wanita yang bujang kat luar tu elakan laa perhubungan dengan laki orang..risikonya amat tinggi..Kalau nak lelaki yang matang pun banyak lagi duda-duda kat luar sana yang masih available..Kesian laa skit wanita yang status isteri orang nie..

So itu je laa dulu buat masa nie..macam aku cakap awal tadi..benda nie subjektif..takde salah dan ade yang betul kerana poligami nie dihalalkan dalam islam..cara jer yang membezakan betul dan salah..dan ape yang aku tulis ini hanya pandangan sahaja..

Regards,
-Strider-

2 comments :

  1. tok sah cari penyakit kalu nok ngorat ngan laki org..

    byk lagi lelaki yg solo molo tu..

    kalu laki org boleh curang ngan bini dia dgn mengorat ngan gadis X..nati jgn terkezut jika laki org ni kwaen gak ngan gadis X..laki ni boleh curang jugak..masa tu gadis X tau lah langit tinggi rendah..

    ReplyDelete
  2. hmm..nice entry..btul tu..
    kalau bleh jgnla gnngu suami orgkn..
    tp kalu dh ditetpkan terpaksa dimadukan nk wt cmner.

    ReplyDelete