Thursday, June 9, 2011

Merong Mahawangsa Dikritik Di Amazon

Hye Readers,

Sape da tengok citer Merong Mahawangsa??kalau da tengok bagus..kalau belum tengok pergi laa beli DVD tapi pastikan original..Filem melayu kena laa sokong sikit..hahaha

Untuk pengetahuan korang, filem nie dah dipasarkan ke luar Malaysia menggunakan tajuk “Clash of Empires: Battle for Asia” dan boleh dibeli melalui Amazon.uk.cc ….

Rata komen yang diterima agak agak pedas dari penonton luar Malaysia tapi aku tak terlalu terkejut kerana kalau cerita ini dibandingkan dengan filem Hollywood seperti Clash Of Titan atau 300 memang Merong banyak kekurangan..

Secara jujurnya aku berpendapat Merong Mahawangsa telah berjaya jika dibandingkan dengan filem melayu yang lain..Tapi apa-apa pun aku harap KRU akan terus membuat perubahan dalam industry filem Malaysia kerana bagi aku rakyat Malaysia ini asyik disajikan dengan filem cinta memanjang..

Ok la..itu je stakat nie dulu..nanti kalo ade berita aku citer lagi..till my next entry..

Regards,
-Strider-

1 comment :

  1. best dah filem tu..
    tapi kalau nak compare ngan negara maju mmg la jauh lagi nak capai target diorang..

    ReplyDelete