Thursday, June 9, 2011

Iphone Tiruan - Almost Perfect!!!!!

Hye Readers,

Selamat malam..aku ade news untuk peminat phone kat luar sana..baru-baru ni aku dapat info(ceh..cam polis plak) yang Iphone telah Berjaya di klon di china..kali ini dorang klon abis phone tu..dari segi luaran phone nie boleh dikatakan 95% sama dari original..

Dari segi dalaman plak still tak compitable dengan Iphone laa..which mean kalo beli pun tak boleh pakai Iphone apps..Korang leh baca berita and tgk skit gambar-gambar nie..untuk pengetahuan artikel nie aku da translate pegi bahasa Melayu..jenuh gak memikirkan terma untuk teknologi nie..hahaha

Portal Perancis Nowhere Else telah memperoleh sebuah replika iPhone 4  yang berkualiti tinggi  ia pasti menakutkan peminat Iphone. Sudah tentu, terdapat perbezaan. Dan kami, pengguna-pengguna iPhone asal dan berpengalaman senang untuk nampak perbezaan seperti , "Cina" pada paparan kecil, reflektif kelabu dipadamkan. Tetapi sila ambil berat dengan penyambung: ia pelabuhan sama 30 pin , dan ya, ia serasi dengan kabel asal Apple. Tetapi masalah di sini bukan sahaja ketepatan peyambungan di bahagian luar. Version iOS Cina sangat serupa seperti yang ada sekarang. IPhone tiruan jarang sekali bermegah dengan prestasi pemproses dan sudah tentu bukan ia tak akan dapat disambungkan kepada App Store, Dengan kualiti hampir 100% pembeli yang tidak arif dengan telefon boleh ditipu dengan mudah.(Klik Gambar Untuk Tumbesaran)

Boleh tau yang mana??

Software masih lagi belum 100%

Pandangan Dari Bawah






Setakat nie kat Malaysia tak masuk lagi kot..sebab aku tak nampak lagi ade orang jual..tapi melihatkan gambar-gambar tu korang rasa boleh beza tak orang tu pakai Iphone ke tak sekali imbas??hehe..till my next entry....

Note: entry lain yang tentang benda tiruan dari china klik sini

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. ermm...China ni,kalau bab2 tiruan copycat segala..mmg super handal.Kl bleh smua benda nak ditiru..lepas ni jgn terkejut pulak kalau ada manusia tiruan.

    ~jgn2 dah ade kot..manusia tiruan ni? hehe~

    ReplyDelete
  2. perghh geram lak den ngan brg tiruan nihh haaa

    ReplyDelete
  3. machiko: hehe..aku try usha gak kat market..x jumpa lagi..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. Lamp: hehe..kalo terbeli lagi geram kan??hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. mana satu tiruan kanan ke yg kiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry nie pun dah lama..rasanya yang belah kanan tu tiruan kot..sy tatau sgt sbb sy bukan iphone user..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  6. Terima kasih atas informasinya ;)

    ReplyDelete