Friday, June 24, 2011

Bile Terlampau Taksub

Hye Readers,

Sekarang ini tengah musim Showdown 2011..aku pun ikut gak rancangan ini sebab rancangan ini bagi aku best gak laa..tapi kali ini bukan aku nak cerita pasal rancangan tu tapi pasal peminat-peminat yang kadang2 melampaui batas bagi aku..cuba tengok comment kat bawah nie:


Sebab aku nie tak suka memalukan orang sgt so gambar dan sebahagian nama dia aku padam laa untuk jaga privacy dia..kang mana tau ade yang fanatic terhadap islam cari and tembak dia..nanti aku gak yang rasa bersalah..

Tak tau laa bagi korang tapi bagi aku agak melampau gak tindakan dia comment sampai macam tu..aku kadang2 tak paham dengan sesetengah orang yang suka main2 benda yang melibatkan agama…

Ini laa jadi kalau kita terlalu taksub dengan sesuatu..mungkin niat nya hanya untuk bergurau tapi agak kurang ajar laa kalo nak gurau petik2 surah al-fatihah nie..hehe..

Till my next entry!!!

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. aptb! xde siviknye org..haha..

    ni fb cujen tu..try msg dia..
    http://www.facebook.com/cujen

    ReplyDelete
  2. orang sekarang memang suka main2 benda2 gitu tk nk fikir baik buruk tu yg geram tu

    ReplyDelete
  3. sedap mulut dan tgn dia je ckp cmtu..
    tak pikir pjg la tue time nak post..

    ReplyDelete
  4. bukan sesuatu yg boleh d buat gurauan.

    ReplyDelete
  5. atie: okay thanks 4 da comment..nanti aku msg dia..hehe..hehehe

    Puan: hehehe..tu laa nak marah banyak lagi cara kan???

    Echa: ntah klu kawan lan da makan pelempang daa..hehehe :)

    Jat: hehe btul tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. Melampau tu. Munkin sebab kurang akidah dalam akal. Islam jadi bahan gurauan, bahan permainan mulut, bahan kritik dan bahan perli. Memang kerap anak muda buat. Susah nak tegur.

    Kalau nak kate org yg komen tu bodoh. Memang betul. Tapi orang bodoh takkan terima kenyataan. Ye tak? koh3..

    (^____^)

    ReplyDelete
  7. tak habis belajar agama la tu..

    ReplyDelete
  8. crow: haha..ye laa tu..hehehe..mana ade orang bodoh nak mengaku bodoh ataupun terima kenyataan??hehehe

    Kak Diana: hhehe..hantar sekolah balik kak..hehehe..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete