Wednesday, June 22, 2011

Aku Suka Berblog..hahaha

Hye Reader/Friend,

Aku suka berblog..hahaha..Sejak kebelakangkan ni work load aku bertambah..baik di opis mahupun di rumah..aku kurang masa untuk menulis entry walaupun kadang-kadang aku rasa geram nak tulis..hehehe..Kalau nak posting copy and paste jer boleh tapi atas nasihat blogger lama2 tak elok main copy and paste banyak sangat..

Misi aku pn sekarang dah lain…haha..aku nak jadikan bahasa melayu sebagai medium utama dalam blog aku nie..dan since aku ramai gak kawan-kawan bukan melayu aku baru bukak blog baru bernama strider-news dengan menggunakan Bahasa Inggeris sebagai bahasa pengantar..

Blog aku lagi satu tu takde laa berat mana..senang jer nak post sebab kebanyakan content tu aku copy paste dari email yang aku subscribe berbanding dengan blog ini yang lebih kepada hasil penulisan..walaupun ade entry aku yang copy paste tapi aku till bagi pandangan peribadi aku dari isi kandungan blog ni..

Itu je dulu setakat ini..aku takde masa yang lama plak depan PC hari ini tapi aku memerlukan pertolongan kawan-kawan blogger aku pasal…..nanti laa aku citer, tunggu dalam next entry ek..hehehe.. 

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. waaa..smgt ea lan..hehe..bgs3..:D

    ReplyDelete
  2. kalau da selalu menulis gian kan nk menulis?jat da rasa da.tp lepas gian pun jat tulis ciput2 gak.haha

    ReplyDelete
  3. hehhe..berblog ikut kemampuan..terlbih2 susah gak kan..keje laen xjdi..

    ReplyDelete
  4. bagus jugak bila ada blog bahasa inggeris..
    akak ni sebab tak pandai bahasa inggeris je..kalau tak,memang dah buka dah blog bahasa inggeris satu..
    blog bahasa inggeris senang dapat tumpuan..
    hehehe..

    ReplyDelete
  5. echa: hehe..thank you..

    Zati: tu laa..tengah baru-baru kot..tu yang rajin jer..hahaha

    Tika: so far ok laa..aktiviti sosial aku still jalan macam biasa walaupun aku ade blog..haha

    Kak Diana: hehe..yang baca ramai kak tapi sebenarya blog yang bahasa melayu lebih dekat di hati..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete