Thursday, June 9, 2011

Atuk Mengulit Janda Ketika Isteri Sakit

Hye Readers,

Ini satu kisah yang aku tak tahu cammana aku nak gambarkan..Mungkin aku nie agak ortodoks bila memikirkan orang yang lebih tua atau lebih senang kata pangkat atuk-atuk nie..

Pagi tadi aku terbaca tentang satu berita mengenai seorang lelaki warga emas yang di tangkap khalwat. akibat gelora nafsu memuncak dan rakannya mengambil kesempatan membawa pulang seorang janda ke sebuah rumah di Kampung Melung, Jalan Datuk Kumbar(menurut laporan) untuk memuaskan nafsu mereka.

Lelaki itu yang juga seorang anggota Ikatan Sukarelawan Rakyat(RELA) sudah berusia 60 tahun manakala rakannya dalam lingkungan umur 50an…janda tersebut pula baru berumur 25 tahun dan baru berkenalan dengan mereka tak sampai beberapa jam sebelum diajak melakukan hubungan seks.

Alasan yang diberi pula sungguh tak masuk akal..atuk tu cakap dia buat camni sebab isteri tengah sakit kat umah tambahan pula anak dia tak balik menjenguk..kalau anak dia balik entah-entah anak dia pun dia goda..

Kawan dia pun alasan sama gak tak logiknya(patut laa dorang nie geng)..Menjadikan alasan kematian isteri yang juga seorang OKU beberapa bulan lalu..betul-betul takde penghormatan untuk isteri yang baru meninggal..isk..isk..

Wanita tu plak takde dinyatakan alasanya dalam email tu tapi bagi aku satu jer alasan yang logic untuk kes-kes camni..GATAL!!!!...haha…ok la..aku nak sambung buat keje..till my next entry!!!

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. Bila nafsu serakah dah menguasai iman,yg kedut2 pun layan gak..ishh. Apa nak jadi dgn masyarakat zaman skrg ni?

    ~setuju dgn pendpt AH..GATAL MERELAR~

    ReplyDelete
  2. tau xpe..tepat skali..
    mmg GATAL..
    da nafsu kan..ermm..

    Langit Biru by Asmidar

    ReplyDelete
  3. bila iman dah nipis.. apa2 alasan pun boleh pakai.. nauzubillah..

    ReplyDelete
  4. bila manusia relakan nafsu menguasai akal... camni la jadinya...

    ReplyDelete