Saturday, June 18, 2011

Tahniah Untuk Rakyat Kelantan..

Hye Readers,

Untuk ape tahniah nie??sebenarnya ini ucapan tahniah untuk rakyat Kelantan yang telah datang memeriahkan perlawanan bolasepak persahabatan antara pasukan Malaysia dan Myanmar.

Sebenarnya aku pun tak tahu hari ini ade friendly game..bukak TV tadi tertiba plak nampak game tu..Mula-mula aku pelik gak kenapa tak buat kat gelanggang rasmi pasukan negara tapi lepas memikirkan kes vanue untuk game Final hari tu baru aku ingat sebabnya..

Anyway aku tengok tadi ramai gak yang datang untuk menyokong pasukan Malaysia walaupun ia hanya perlawanan persahabatan..Pasukan Malaysia pulak menghargai sokongan peminat dengan kemenangan 2-0 ke atas pasukan Myanmar…

Tak lupa juga tahniah untuk diehard fan Malaysia yang aku tengok kat mana2 stadium ade jer dorang nie..hehe..keep it up guys..

Itu je laa untuk malam nie..aku pun tak tau ape lagi nak tulis..aku ingat nak kuar jap..cari idea untuk update entry esk..hehehe J

Regards,
-Strider-

3 comments :

  1. timer kasih..haha
    hmm..tu pn skit pnonton..x rmai cm slalu..
    maybe sbb kekalah bru2 ni..huhu

    ReplyDelete
  2. tak tengok pun..lupa pulak

    ReplyDelete
  3. Liyana: hehe..ye laa tu..tapi rasa mayb tak ramai friendly kot..kalo tournament mesti semua semangat ak tengok..hehe

    ayin: hehe..aku pun tertengok..langsung tak tau malam tu ade game..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete