Thursday, June 16, 2011

Aku Mengutuk Pelukis Kartun Nie.

Hye Readers,


Bermula Dari Kartun Ini

Hari ini aku nak mengutuk perbuatan perbuatan pelukis di atas..bagi sesetengah orang mungkin lawak tapi bagi aku benda tu takde part yang lawak..mungkin jadi kalau ahli keluarga pelukis tu kena rogol and bile dia buat laporan scenario tu terjadi..

Benda tu takde laa terang-terangan bagi aku menpersendakan hukum islam tu sama dengan mempersendakan islam..aku terbaca ni pun dari email kawan-kawan dan rata-rata mengutuk jugak perbuatan pelukis tu..

Aku harap pelukis tu didakwa untuk member peringatan bahawa benda yang melibatkan sensitivity agama perlu dielakan dari dijadi bahan jenaka..itu je laa setakat ni..tillmy next entry..

p/s: kalo kes rogol xperlukan 4 saksi..saksi hanya perlu untuk membuktikan kes zina atau tangkap khalwat..

Regards,
-Strider-

3 comments :

  1. tak de pulak sapa2 repot polis..
    pelik!!

    ReplyDelete
  2. kak diana: hehe..patut bab2 macam ni laa ade orang report..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete