Monday, June 6, 2011

Demam Realiti TV

Disebuah majlis akad nikah, pengantin lelaki bernama Hassan (budak jaga lembu - bukan nama sebenar) :

Kadi : Hassan...
Pengantin Lelaki : Saya ustaz...
Kadi : Dengar baik2 ya Hassan...."Aku nikahkan akan dikau dengan si Polan binti Polan dengan mas kahwinnya RM 80 tunaiii"
Pengantin Lelaki : "Aku terima nikahnyaa si Polan binti si Polan dengan mas kahwinnya RM 80 tunaiiii"
Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi pertama)
Saksi Pertama : Sah
Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi kedua)
Saksi Kedua : Sah
Kadi : Sah ? (ditanya kpd saksi ketiga)
Saksi Ketiga : Errrr....lontaran suara awak tidak jelas...saya tak dengar apa yg awak cakap....pitching berterabur ke laut..jiwa awak kosong...takde feel.... low note tak sampai, high note awak takde kawalan.. sepatutnya ditahan..falseto lemah...

p/s: Ini laa terjadi bila semua orang nak jadi juri professional..

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. ha3...saksi no 3 tu silap majlis tu...

    ReplyDelete
  2. haha....adoyai....


    abess la kalau mcm tu...bila mau abess daa..

    ReplyDelete
  3. leh pengsan pengantin lelaki 2 kat situ.haha

    ReplyDelete
  4. kalu gtu gak..sian kat penantin..huhu..

    tak kan kene buat lagi kot..heehhe

    ReplyDelete
  5. wakakak...

    mesti dia peminat Af tu..
    haha

    ReplyDelete
  6. kalau time nikah aku die buat cm ni ... time tuh jugak aku smack down pki baju pengantin saksi tuh hahahh cr psl btol heeee

    ReplyDelete
  7. sue: haha..esk time ko nak kawin pastikan org camtu xjd saksi ko..haha

    iznie: hehe..ntah laa..xtau plak..hehe :)

    Jat: kalo lan rasanya bleh jadi pengsan kot..haha

    Kak Sarah: haha..xpenah jadi plak..tapi rasanya kalo timbul situasi nie kena buat balik kot..haha

    Kak Diana: yes!!!mana akak tau nie..mentang2 laa peminat AF byk fanatik..hehehe

    lamp: hehehe..smack down jer..tapi jaga2 baju tu..kang kena ganti plak..heheh

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete