Monday, June 27, 2011

Hasil Dari Toilet Paper Roll

Hye Readers,

Pernah guna toilet paper tak??mesti korang pernah guna kan??tapi setelah roll tu kosong korang buat pe??buang jer??atau bleh pakai untuk benda lain??Hari ini aku nak share ngan korang tentang kreativiti seorang perempuan yang bernama Anastassia Elias..

Dia nie menggunakan roll tisu yang kosong untuk dijadikan miniature untul pelbagai situasi..memang stylo hasil kerja dia nie..dia sendiri mengaku yang nak buat benda ini agak susah tetapi setiap kali dia nak membuang tisu roll ini dia akan pikir ape yang boleh dilakukan selain daripada membuangnya..jom kita tengok skit hasil tangan dia..

Nenek

Jemur Pakaian

Pasar
Wah..stylo kan bile kena kat cahaya..hehe..Aku bagi korang 3 gambar jer  tapi kalau nak tengok yang lain korang leh klik sini..aku rasa cam nak buat plak tapi bile memikirkan yang tangan aku nie takde seni aku lupakan jer hasrat aku..nanti jadi hangat2 tahi ayam plak..hehehe..so ada sesapa tangan seni nak try buat??hehehe

Regards,
-Strider-

9 comments :

  1. sgt kreatif..kalau kaki seni boleh x??heheh

    ReplyDelete
  2. kagum2..jat baru je karang2 idea2 kreatif ni.haha.

    ReplyDelete
  3. Tika: bleh gak kalo ko boleh buat ni pakai kaki..lagi stylo..hahaha

    Jat: hehe..thank you.. :) xsabar nak tunggu hasil nih..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. rajin nya buat benda gini..
    heheh

    ReplyDelete
  5. echa: ehem..ehem..tq..mcm lan gak..hehe

    kak diana: ape lagi??suruh laa maisara belajar buat..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. sgt kreatif org yg buat nih...x terpikir langsung nak buat benda2 mcm nih...

    ReplyDelete
  7. Mifz: tu laa..at least skunk kita da tau ape nak buat ngan toilet paper roll nie..haha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. mmm... menarik... boleh dijual tak hasil seni macam tu

    ReplyDelete