Thursday, June 23, 2011

Wa tak kira lu sapa!!!

Hye Readers,

Wa tak kira lu producer ka penulis ka skunk ini blog wa pegang.!!ceh..ceh..ceh..tiru skit ayat syamsul dalam KL Gengster..hehehe..okay to the point entry nie refer to entry smalam coz Mr producer kata entry aku smalam(klik sini) kurang lengkap..haha

Casting nie open untuk semua blogger..tak kisah korang pakai tudung ker free hair ker just be ur self..follower tak kisah berapa ramai pun..tak semestinya korang kena follower banyak cam abg Ben Asshaar dan aku takde letak syarat suruh follow blog aku ataupun buat entry..haha..kalau korang tak kenal blogger tu pun takpe tp just bgtau nama blog jer..yang lain tu nanti aku suh pihak RTM approach..haha

Itu je Mr producer nak suruh aku tambah..aku pun takle nak buat entry pepanjang sbb aku banyak keje..so till my next entry..hehehe J

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. sapa dok area KL bole la kot..akak jauh nun di kuantan..ehhehe

    ReplyDelete
  2. busy2 jugak,makan jangan lupa.haha

    ReplyDelete
  3. kak sarah: tatau sape2 blogger kat KL??hehe

    Jat: makan setakat nie tak penah miss..hahaha

    Belalang: mmber aku nak cari blogger wanita buat pengacara..hehe..ade kenal sape2??hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. akamak.. terlepas peluang la pulak.. hahahaha

    ReplyDelete