Monday, June 27, 2011

Segmen Jom Kipas Blogger

Hey you!!

Ini satu daripada segmen yang Kak Diana buat..aku ingat nak join gak laa..hehe..sebab sagmen dia cam best jer..kena kipas orang and aku pun nak tau gak aku leh kipas ke tak..Aku kalau kipas orang memang lain skit..hahaha..jom baca sape aku nak kipas..

Aku nak kipas seorang blogger yang cun giler kat dalam dunia blog ni..nama dia Echa Richie..aku suka giler tengok muka dia..so sweet yang teramat sangat..entry dia memang sungguh menujukan sikap ke-perempuanan dia..

Aku tak penah jumpa dia in person tapi aku rasa aku tak boleh jumpa dia in person sebab aku takut lidah kelu tak terkata..aku takut nanti bile jumpa aku akan tergamam sampai berkata dalam hati “ inikah perempuan yang paling cantik aku pernah jumpa”..hehe

Aku sebenarnya ade bakat terpendam..aku leh baca orang melaui belah rambutnya..itu memang bakat yang aku sorang jer ade..last yang ade kat lam Malaysia nie..(eh..da terkipas diri sendiri plak)

Okay..sambung balik..dari belahan rambut echa ini aku leh ungkapkan yang dia ini seorang yang jujur, cekal, amanah, gigih, rajin, perkasa, taat, ikhlas, murni dan kalau aku nak sebut semua besok baru korang abis baca entry aku ini..hehehe..

Bagi aku sapa dapat echa ni memang beruntung sebab orang cam dia ni da takde daa kat Malaysia..aku da check suma tempat memang tinggal dia sorang jer..

Aku tak paham kalau ade orang yang sanggup lukakan hati echa nie..sebab aku ngan dia ade satu persamaan??dalam banyak2 benda kat dalam dunia ini yang kitaorang tak reti buat ialah lukakan hati dan perasaan orang..hahaha(nak jugak selit)

Itu je laa dulu..banyak lagi nak cakap tapi biarla ia rahsia di hati..hehe


p/s: mintak2 laa kipas camni tak kena disqualified ngan kak diana..hehe

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. kipas kuat2 sikit lan.bg angin taufan terus.hihi.

    ni cntest ke?kalau cntest,good luck!

    ReplyDelete
  2. wah wah lan..
    puji menggunung..ni memang TERlampau mengipas ni..haha..
    hahaha..sy x cantik la lan..dlm pic je tue mcm abg sy ckp..hehe..tp utk di kipas sy terima je..haha..

    ok2..point penting kat sana adalah jangan lukakan hati dan perasaan org..
    agreed !! :D

    GoodLuck lan :D

    ReplyDelete
  3. jat: ni yang paling laju lan kipas..hehe..a`a..ini contest yang kak diana buat..tq 4 da wish..hehe

    Echa: haha..kena letak kipas kalau tak nanti tak layak bertanding gak..hahaha..tapi btul kan tentang persamaan kita tu..haha(terbawak-bawak plak si lan nie)..tq 4 da wish..hehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. wah Lan.. kipas org dgn kipas diri sendiri sama kuatnya yer.. ha..ha.. anyway good luck yer.. akak belum ada kesempatan lagi nak join segmen diana tu..

    ReplyDelete
  5. kipas nombor berapa ni? 3 ke 5?

    kekeke

    ReplyDelete
  6. akak jenguk dah blog dia..patut la hang bekenan..dia lawa..
    heheh

    ReplyDelete
  7. Kak Hanis: hehehe..alang2 nak bagi sejuk..bagi sejuk diri sekali..hehehe

    Kak Sarah: thank you

    Kitty: nie no 6 kot..hahaha

    Kak Diana: yer ker??lepas akak cakap baru sy pasan..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete