Friday, November 1, 2013

#1215 - INTI Cycle 1 Degree Campaign

Hye Readers,



Alhamdulillah pagi tadi aku menerima lagi satu CPUV dari Nuffnang. Terima kasih yer Nuffnang untuk CPUV aku yang terbaru. CPUV aku yang sebelum ini merupakan INTI rebranding campaign. Bagi yang berminat untuk tengok sambung belajar di INTI University anda boleh (Klik Sini)

Kali ini INTI datang lagi dengan campaign terbaru mereka iaitu "INTI Cycle 1 Degree Campaign"  Untuk makluman korang INTI University ini ada menawarkan pengajian di dalam bidang yang berkaitan seperti Program Pra Universiti, Engineering, Art & Design, Komputer & IT, Program Law dan Hospitality.

Kalau korang berminat untuk mendaftar atau ade sedara mara/kawn/adik or sesiapa saja yang ingin menlanjutkan pelajaran, INTI University adalah salah satu daripada kolej yang menjadi pilihan. Inti University juga mempunyai kolej di Kuala Lumpur, Subang, Penang dan Sabah.

Terima kasih kepada  pihak INTI University dan Nuffang atas CPUV ini dan tak lupa juga kepada rakan-rakan blogger yang sentiasa meyokong aku sepanjang aku berblogging dari dulu sampai laa sekarang. 

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. tahniah rezeki bulan november :) kita done klik

    ReplyDelete
  2. thanks singgah..jom klik satu sini

    ReplyDelete
  3. Wah! Awal2 bulan dah dapat BE.. Syabas Strider! ^_^
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  4. pssst ... lain kali klu ada awek senyum , kat sebelah ada mak dia , pi la tanya khabar dan bersembang dgn maknya . tolong bawakkan barang ker . ishhh ... nak kena ajar juga ye ... kan dah melepas ...

    ReplyDelete
  5. Tahniah bro, sy pun dapat gak cuma tak sempat lg nak buat entry..

    ReplyDelete