Tuesday, November 12, 2013

#1239 - Lana Nordin Luah Perasaan

Hye Readers,

Gambar oleh Faisol Mustafa via Malaysian Digest
Pelakon seksi Lana Nordin telah meluahkan perasaanya ketika ditemubual oleh wartawan hiburan  baru-baru ini. Pelakon seksi ini pernah mengeluarkan statement yang agak pedas terhadap peminat di laman web instagramnya (Klik Sini) .

Lana memberitahu yang dia sudah tidak tahan dengan segelintir followers di laman web instagram miliknya yang sentiasa mengutuk beliau. Katanya sebagai artis dia juga punyai perasaan dan  apa yang dikongsi di stu adalah hak dia dan apa yang dia buat adalah benda yang betul dan tidak salah untuk dia menjadi dirinya.

Sebenarnya Lana ini tak sedar yang sekali dia dicop sebagai artis, sebahagian daripada hidupnya adalah milik masyarakat. Benda yang sama juga terjadi kepada semua artis di Malaysia ini. Sudah menjadi lumrah sebagai artis untuk mempunyai peminat yang akan menegur tindak tanduk seseorang artis.

Tapi aku tak nafikan ade sesetengah orang boleh menjadi kejam apabila cuba menegur artis-artis tapi itulah harga yang perlu dibayar untuk menjadi seorang artis. Cara artis tu membawa perwatakanya yang biasa menentukan berapa lama mereka boleh bertahan dalam industri hiburan.

Regards,
-Strider-

12 comments :

  1. Susah2 sgt, takyah buka apa2 akaun kt tenet mcm Anuar zain

    ReplyDelete
  2. Siapa suruh jadi artis kan? Ingat senang dan glamor je ke?

    ReplyDelete
  3. betul tu..sy setuju pendapat azlan..

    ReplyDelete
  4. Bak kata pepatah, kalau takut dilambung ombak, jangan berumah ditepi pantai. Kalau Lana Nordin ni tak suka kena kritik, tak payah up gambar seksi kat Insta.

    ReplyDelete
  5. artis malaysia nie org tegur sikit melenting..dah buat pandai la tanggung..

    ReplyDelete
  6. kalau xnak org tegur xpayah jd artis.. haaa senang

    ReplyDelete
  7. Nak hot kenalah tebal telinga sikit huhuu.. mulut sesetengah org2 kita ni kan mmg pedas.. slalu makan cili padi.. :D

    ReplyDelete
  8. seharusnya beliau ambil positif di atas teguran yang membina..

    ReplyDelete